DJ_Dark Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Se filmen hos Youtube Komishow fra 4.15 ca. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Den videoen funket ikke, men jeg fant en annen en. Fantastisk forsvarsjobb av Lyn Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Passe rask utligning av Molde Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har vi en Bodø/Glimt-tråd? Hvis ikke; Blir jeg den eneste som blir aktiv i den hvis jeg oppretter en? det jeg lurer på da er hvordan man får til å slippe inn tolv mål jevnt fordelt over tre kamper på rad , keeper og forsvar er vel ikke så høye i hatten da ? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har vi en Bodø/Glimt-tråd? Hvis ikke; Blir jeg den eneste som blir aktiv i den hvis jeg oppretter en? det jeg lurer på da er hvordan man får til å slippe inn tolv mål jevnt fordelt over tre kamper på rad , keeper og forsvar er vel ikke så høye i hatten da ? Og enda mer latterlig er det at Ingebrigtsen klagde på 4-0 straffen og si at dommerne de siste kampene har vært for dårlig den var soleklar, og han burde heller legge seg flat og si de fortjener nedrykk... Fantastisk kamp nå! Molde vinner 3-2 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Har vi en Bodø/Glimt-tråd? Hvis ikke; Blir jeg den eneste som blir aktiv i den hvis jeg oppretter en? Tørr jeg si cupbombe i Alta på Onsdag Er ikke noe bombe om Alta går videre. Glimt har ikke noe å gjøre i Tippeligaen når de spiller på den måten de gjør nå. Er nesten utrolig å slippe inn 12 mål på 3 kamper med en av TLs beste keepere (nå stod ikke Londak mot Odd, riktignok), og en midtstopper som i fjor burde spilt på landslaget. Nå kommer Lædre Bjørdal tilbake, og da blir det fart på sakene Endret 15. juni 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Haha Hulsker, skal vel godt gjøres å være mer usportslig og grinete enn han Lenke til kommentar
sureup Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ahh igjen stang ut og bare ett poeng... Jaja kan trøste meg med at hunter freeman var den som ødela for oss defensivt og at vi alt i alt var best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vi i Trøndelag sier Takk til Molde og Start. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vi i Trøndelag sier Takk til Molde og Start. Takk for at vi gidder å spille underholdende fotball? Jo værsågod! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vi i Trøndelag sier Takk til Molde og Start. Takk for at vi gidder å spille underholdende fotball? Jo værsågod! Takk for at dere driter dere ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 7p allerede. Dette går det ikke ann å tape! Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 7p allerede. Dette går det ikke ann å tape! Nope, vi vinner med torsifret... Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 I år ser det ut som om RBK vinner serien, og at de er eneste litt stabile laget. De neste plassene er nesten umulig å spå. Tipper også Brann, Start og Molde på topp 6 i år. Men at både Molde og Start holder seg er vel kanskje litt som å tro på nissen? Skal ikke være mulig å komme rett opp å gjøre det så bra gjevnt over en sesong, men det blir langt fra første gang i Norge. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ser ut som glimt ryker ut, men det blir jo spennende å få litt nytt blod inni serien neste år, morsomt hvis nybergsund greier å kare seg til tippeligaen hehe, kortere vei dit enn alta Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ser ut som glimt ryker ut, men det blir jo spennende å få litt nytt blod inni serien neste år, morsomt hvis nybergsund greier å kare seg til tippeligaen hehe, kortere vei dit enn alta Heller Alta enn NIL - Trysil Alta blir første lag fra Finnmark isåfall! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ser ut som glimt ryker ut, men det blir jo spennende å få litt nytt blod inni serien neste år, morsomt hvis nybergsund greier å kare seg til tippeligaen hehe, kortere vei dit enn alta Heller Alta enn NIL - Trysil Alta blir første lag fra Finnmark isåfall! Alle lag nord for nordtrøndelag skulle ha vært forbudt, er jo udugelige baner de spiller på! Hadde det vært innendørs bane lik Fornebu, så hadde det vel vært bedre. (Minnes Tromsø - RBK) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ser ut som glimt ryker ut, men det blir jo spennende å få litt nytt blod inni serien neste år, morsomt hvis nybergsund greier å kare seg til tippeligaen hehe, kortere vei dit enn alta Heller Alta enn NIL - Trysil Alta blir første lag fra Finnmark isåfall! Alle lag nord for nordtrøndelag skulle ha vært forbudt, er jo udugelige baner de spiller på! Hadde det vært innendørs bane lik Fornebu, så hadde det vel vært bedre. (Minnes Tromsø - RBK) Vel sånn til info: Alta spiller i Finnmarkshallen... Så ja, de spiller innendørs! Og spiller ikke ute før det står en ny stadion klar! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hadde det vært innendørs bane lik Fornebu, så hadde det vel vært bedre. (Minnes Tromsø - RBK) Heller humpete gress enn innendørs fotball. Seriøst. Med et mulig unntak for Alta hvor det kanskje aldri vokser gress. At Stabekk har flyttet inn i en svett gymsal er en skam for norsk fotball. Det går an å få til fine gressbaner på østlandet. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Fotball er en utendørsidrett! Klarer man ikke å få gresset til å gro får man spille på kunstgress. Men innendørs som på Fornebu er flaut! Fotball spilles ute, og helst på ekte gress. Se til Bergen, det regner og regner, men vi beholder gress! Kunstgress helt i nord er greit fordi været er for kaldt og dårlig til gress, har hatt noen kamper i Tromsø hvor det rett å slett ikke går å spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå