Armageddon Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Bolanos står frem som en god spiller, men jeg måtte le av at de kalte han en spiller i verdensklasse. Jeg har ikke sett så altfor mye av han, men høydepunktene er imponerende. Men likevel er en spiller i verdensklasse nødt til å spille i en liga i verdensklasse. Det er først da spillere viser hvordan de duger. Alanzinho er et fint eksempel. Han har ikke prestert i nærheten av det han gjorde i Tippeliga, siden han spiller med og mot langt bedre spillere. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Skal vi se. En del innlegg er flyttet til Cuptråden. Mener man noe er feilpostet er det bare å rapportere, trenger ikke poste hvor ting bør postes (kan fort bli off topic og krangling). I tillegg så er en utestengelse en sak mellom bruker og forum, og skal ikke være noe som diskuteres offentlig. Dette gjøres av hensyn til brukeren, regner med at de færreste her ville likt at en evt utestengelse for deres bruker ble diskutert av diskusjon.no's brukere. Understreker forøvrig på generell basis at utestengelser ikke lenger er permanente, men på ubestemt tid, og at man ved enhver utestengelse får informasjon tilsendt på sin registrerte epostadresse. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Så stille det har vært her i det siste. Er det ingen som bryr seg om norsk fotball lenger? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Jo meg. Lekven scorer og har det moro i Skien Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Odd leker, og fortsetter å holde fortet på Skagerak Arena Fevang med to mål. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Hva f er det som skjer med Glimt? De har vel tapt 4 kamper på rad 4-0 nå... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Håper Brann klarer å HOLDE på denne 2-1 ledelsen nå. De har DOMINERT! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Fantastisk kamp av Odd. Kunne LETT stått 4-5 i minus for Glimt i første omgang alene. Flere 100% sjanser til kovacs, og den til Gulsvik i andre. Og der har vi 2 plass på tabellen. Ihvertfall enn så lenge Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Digg å banke bodil Fevang MÅ få fast plass på landsen mye mer å tilby offensivt enn Wæhler! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Nannskog på hodet der ja Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=559312 LEs første setningen: Ålesund (VG Nett) (AaFK - Viking 0-1)For to uker siden mistet Mame Niang faren sin i malaria. Nå lover han å spille for pappa hver gang han trekker på seg Aalesund-trøya. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 lett å slå et søppellag som bodø glimt da, ren walk over , lett når man kan det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Lyn med årets forsvar :!: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Digg å banke bodil Fevang MÅ få fast plass på landsen mye mer å tilby offensivt enn Wæhler! Må si jeg har sansen for Dag Eilev Fagermo, liker innstillingen hans Endret 14. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Fagermo er genial han kan virke noe i overkant patriotisk og usympatisk på TV, men mye av grunnen er for å skape overskrifter og mediastyr rundt Odd. Lyn med årets forsvar :!:Hah må nesten forte meg og legge den ut på youtube kan bli mange seere det Endret 14. juni 2009 av Havard_92 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Hva skjedde meg Lyns forsvar? Jeg digger når ting går til helvete for Liin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Hva skjedde meg Lyns forsvar? Jeg digger når ting går til helvete for Liin 3 Lynforsvarere står med avstand på ca 5-10m. Alle tre får hver sin sjanse til å klarere og alle sleivsparker ballen bakover. Fantastisk. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Har vi en Bodø/Glimt-tråd? Hvis ikke; Blir jeg den eneste som blir aktiv i den hvis jeg oppretter en? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Det er en måte å finne ut det på.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Har vi en Bodø/Glimt-tråd? Hvis ikke; Blir jeg den eneste som blir aktiv i den hvis jeg oppretter en? Tørr jeg si cupbombe i Alta på Onsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå