Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Bolanos står frem som en god spiller, men jeg måtte le av at de kalte han en spiller i verdensklasse. Jeg har ikke sett så altfor mye av han, men høydepunktene er imponerende. Men likevel er en spiller i verdensklasse nødt til å spille i en liga i verdensklasse. Det er først da spillere viser hvordan de duger. Alanzinho er et fint eksempel. Han har ikke prestert i nærheten av det han gjorde i Tippeliga, siden han spiller med og mot langt bedre spillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi se. En del innlegg er flyttet til Cuptråden. Mener man noe er feilpostet er det bare å rapportere, trenger ikke poste hvor ting bør postes (kan fort bli off topic og krangling).

I tillegg så er en utestengelse en sak mellom bruker og forum, og skal ikke være noe som diskuteres offentlig. Dette gjøres av hensyn til brukeren, regner med at de færreste her ville likt at en evt utestengelse for deres bruker ble diskutert av diskusjon.no's brukere.

Understreker forøvrig på generell basis at utestengelser ikke lenger er permanente, men på ubestemt tid, og at man ved enhver utestengelse får informasjon tilsendt på sin registrerte epostadresse.

Lenke til kommentar

Fagermo er genial :D han kan virke noe i overkant patriotisk og usympatisk på TV, men mye av grunnen er for å skape overskrifter og mediastyr rundt Odd.

Lyn med årets forsvar :!:
Hah må nesten forte meg og legge den ut på youtube :p kan bli mange seere det Endret av Havard_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...