Havard_92 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Er på en måte ikke veldig imot spillets gang. Enga har de siste kampene liggi lavt i en 4-5-1 formasjon og skapt lite men vært solide defensivt. Mye kjedelig/destruktiv fotball fra Oslo klubben, men defensiv stabilitet gjør at de nok en gang kommer til å ta 3 poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 MURI! Herlig å ha han på TL-laget. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Fy fader en kjedelig kamp, eller hvert fall kjedelig spill, etter å ha sett RBK spille mot glimt i dag... H92: Dog er VIF laget som har sluppet inn nest mest mål denne sesongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Hoho, for en straffe. :!: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Er på en måte ikke veldig imot spillets gang. Enga har de siste kampene liggi lavt i en 4-5-1 formasjon og skapt lite men vært solide defensivt. Mye kjedelig/destruktiv fotball fra Oslo klubben, men defensiv stabilitet gjør at de nok en gang kommer til å ta 3 poeng. Dere kan kalle det destruktiv fotball. Som supporter driter jeg i hva alle andre sier om spillet. Vi spiller ikke for andre folks underholdningsverdi, vi spiller for poeng. Jeg er strålende fornøyd uansett. Nå har vi klatret helt til 4. og høyere kommer vi, det kan jeg banne på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Troillan på topp! Og Edvardsen er en tosk. Latterlig dommer. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Egentlig helt enig i det du sier Olum, men jeg syntes egentlig VIF er feil lag til å spille sånn. Etter at Enga har brukt titalls millioner på spillerkjøp de siste åra og Enga sikter mot toppen, er det merkelig at de har en spillerstil på linje med en ''underdog'' som møter en storklubb. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Og Edvardsen er en tosk. Latterlig dommer. Har han noen gang ikke vært det? :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Og Edvardsen er en tosk. Latterlig dommer. Har han noen gang ikke vært det? :!: Alltid, men han beviser det nok en gang i dag. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Troillan på topp!Såså, er da ikke veldig stort å valse over møkkaklubben Bodil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Glimt er ikke en dritt uten Olsen. Apropos Olsen og Glimt, jublet han etter å ha scoret i dag? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Glimt er ikke en dritt uten Olsen. Apropos Olsen og Glimt, jublet han etter å ha scoret i dag? Han kysset RBK-logoen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Så det på TV nå. Kysset vel ikke akkurat logoen, var nærmere Addidas-logoen, enn RBK-logoen. Og er helt enig med Hamren. Burde vel ikke være mulig å gjøre en så stor feil når det er fire dommere som er til stede. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Ja fy faen så mye dårlig dømming i TL... Første sted er å få ut Edvardsen! Han kyssa ikke logoen, skulle bare tørke svette, men jublet noe etterpå også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Ser at Lyn fortsetter med "Carrot"-banneren over halve stadion. De kan seriøst bruke kunstgressbanen som er her hvor jeg bor, for de greier nok å fylle den. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Ser at Lyn fortsetter med "Carrot"-banneren over halve stadion. De kan seriøst bruke kunstgressbanen som er her hvor jeg bor, for de greier nok å fylle den. "Carrot"-banneren? Hvilken banner er det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Ser at Lyn fortsetter med "Carrot"-banneren over halve stadion. De kan seriøst bruke kunstgressbanen som er her hvor jeg bor, for de greier nok å fylle den. "Carrot"-banneren? Hvilken banner er det? Carrot er sponsoren deres. De pleier å ha et bannet over halve stadion med jublende supportere på, bare for å fylle opp stadion. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Ser at Lyn fortsetter med "Carrot"-banneren over halve stadion. De kan seriøst bruke kunstgressbanen som er her hvor jeg bor, for de greier nok å fylle den. "Carrot"-banneren? Hvilken banner er det? Carrot er sponsoren deres. De pleier å ha et bannet over halve stadion med jublende supportere på, bare for å fylle opp stadion. Hoho Så noen Thioune i dag eller? Kanskje tippeligaens beste midtbanespiller! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Sapara er helt klart bedre. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Bolaños er beste midtbanespiller Synd vi manglet han i dag. Men, man kan ikke forvente annet enn tap med en spiller som Jesper på banen, samt en Branko som har mistet balltouchen, en Bruer som ikke trives på kanten, en Myggen som glemte å stikke og en Fevang som måtte gjøre alt på egenhånd, frem til Børufsen kom inn og åpnet hele FFKs venstreside. Mads skudd fortjente så hardt å gå inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå