Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er på en måte ikke veldig imot spillets gang. Enga har de siste kampene liggi lavt i en 4-5-1 formasjon og skapt lite men vært solide defensivt. Mye kjedelig/destruktiv fotball fra Oslo klubben, men defensiv stabilitet gjør at de nok en gang kommer til å ta 3 poeng.

Dere kan kalle det destruktiv fotball. Som supporter driter jeg i hva alle andre sier om spillet. Vi spiller ikke for andre folks underholdningsverdi, vi spiller for poeng. Jeg er strålende fornøyd uansett. Nå har vi klatret helt til 4. og høyere kommer vi, det kan jeg banne på.

Lenke til kommentar

Egentlig helt enig i det du sier Olum, men jeg syntes egentlig VIF er feil lag til å spille sånn. Etter at Enga har brukt titalls millioner på spillerkjøp de siste åra og Enga sikter mot toppen, er det merkelig at de har en spillerstil på linje med en ''underdog'' som møter en storklubb.

Lenke til kommentar
Ser at Lyn fortsetter med "Carrot"-banneren over halve stadion. De kan seriøst bruke kunstgressbanen som er her hvor jeg bor, for de greier nok å fylle den. :)

"Carrot"-banneren?

Hvilken banner er det? :hmm:

Carrot er sponsoren deres. De pleier å ha et bannet over halve stadion med jublende supportere på, bare for å fylle opp stadion.

Lenke til kommentar
Ser at Lyn fortsetter med "Carrot"-banneren over halve stadion. De kan seriøst bruke kunstgressbanen som er her hvor jeg bor, for de greier nok å fylle den. :)

"Carrot"-banneren?

Hvilken banner er det? :hmm:

Carrot er sponsoren deres. De pleier å ha et bannet over halve stadion med jublende supportere på, bare for å fylle opp stadion.

Hoho :p

Så noen Thioune i dag eller? Kanskje tippeligaens beste midtbanespiller!

Lenke til kommentar

Bolaños er beste midtbanespiller :)

Synd vi manglet han i dag. Men, man kan ikke forvente annet enn tap med en spiller som Jesper på banen, samt en Branko som har mistet balltouchen, en Bruer som ikke trives på kanten, en Myggen som glemte å stikke og en Fevang som måtte gjøre alt på egenhånd, frem til Børufsen kom inn og åpnet hele FFKs venstreside.

Mads skudd fortjente så hardt å gå inn! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...