Armageddon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Odd i champions league-kvalikk. Jeg ser det for meg. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jepp,logisk at et lag som ikke har kommet på øverste halvdel av tabellen siden 2003 tar the double Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Start skal spare penger på å nytte ut Norges fineste gressmatte med kunstgress, mens Sandefjord ikke har råd til å legge kunstgress før om 2 år? Hvor er logikken? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Dyrt å klippe plen eller? Tragisk at norges sørligste fotballbane vurderer kunstgress. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det er ikke bare Odd som evt blir eid ute i europa, gled dere til uefa cøppen, eller europe league, dere som heier på Stabæk, TIL, Glimt og FFK. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 TIL har vært i UEFA cupen ved fire tilfeller og kun blitt eid en eneste gang(Chelsea 8-1) så jeg har uten tvil tro på at det skal gå bra i år også. I 2004 gikk det jo ganske greit, seier over Esbjerg,Røde Stjerne og Galatasaray pluss veldig god innsats mot Roma,Basel og Strasbourg er ikke noe man ble direkte flau over i nord. Vet at RBK har mye bedre resultater å vise til,men det vet jo alle. Måtte bare poengtere at TIL på ingen måte har vært en kasteball ved sine forsøk i UEFA cupen. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Glemte jo RBK. Poenget mitt var at de virker som det eneste laget som i 09 kan stille opp med noe i Europa. I hvert fall slik det ser ut med formen til laga per dags dato. Men du sier noe ang TIL, de har ikke blitt eid slik som jeg trodde. Tar den på min kappe. Kudos Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Jeg håper de norske lagene gjør det bra i år, selvom det ikke virker sånn i følge serietabellen. RBK for den del er seedet i alle kvalik rundene, vet ikke hvordan det ligger ann med de andre norske lagene(?) Endret 30. mai 2009 av Nipps Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 TIL er seedet i andre og tredje kvalikrunde men ikke i den fjerde mens de restende er useedet fra de kommer inn om jeg har lest rett. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hmm, da kan det bli hardt for de andre lagene da. Er jo ikke alle som har gjort det like bra i tippeligaen i år Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Dyrt å klippe plen eller? Tragisk at norges sørligste fotballbane vurderer kunstgress. Er kun hvis kommunen overtar, de vil bruke den til flere ting. Vil f. eks. at Vindbjart () og Fløy skal kunne bruke den om de rykker opp i 1. divisjon. Håper ikke det skjer, vil ikke helt til byen for å se Vindbjart Lover i alle fall tidenes demonstrasjon utenfor Sør om dette blir faktum. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Dyrt å klippe plen eller? Tragisk at norges sørligste fotballbane vurderer kunstgress. Kunstgress i seg selv er tragisk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Dyrt å klippe plen eller? Tragisk at norges sørligste fotballbane vurderer kunstgress. Kunstgress i seg selv er tragisk. I alle fall i TL-sammenheng. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Dyrt å klippe plen eller? Tragisk at norges sørligste fotballbane vurderer kunstgress. Kunstgress i seg selv er tragisk. I alle fall i TL-sammenheng. Ja, det var det jeg mente. Dette er tross alt en TL-tråd. Det blir noe annet med småtroll i aldersbestemt fotball. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Husker jeg hatet kunstgress som lilleputt og. Vondt å falle på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Husker jeg hatet kunstgress som lilleputt og. Vondt å falle på. Det var fordi 1. generasjons kunstgress var helt forferdelig. Det som er nå er ganske så digg. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hadde aldri problemer med kunstgress så lenge jeg spilte selv. Kan skjønne at det kan føles tyngre når man trener der flere ganger om dagen og med en del høyere intensitet. Mens man er inne på temaet, TIL har nylig hatt eksperter innom Alfheim for å se på matten og hva som er mulig å gjøre for å gjøre ting bedre. Det har vært ganske stor enighet i TL om at matten på Alfheim har vært blant de dårligste i Norge og det virker som de nå er villig til å gjøre noe med det. Ville ikke klagt om det ble lagt en ny og bedre matte og man slapp dette evige maset og unnskyldningene fra andre lag om at ting gikk i mot dem takket være underlaget. Forresten, full oversikt over seedingen til Europa League 09. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå