Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så mange som nevner Molde her. Molde er en by i Møre & Romsdal, de har da vel ikke noe fotballag? :roll:

For oss som ikke bor der står ikke byen for noe annet enn fotballaget,så ikke noe problem med det ordvalget ;)

Når man er i en tråd om Tippeligaen skal det mye til uansett for at man ikke skal skjønne at folk snakker om fotballagene når man sier Molde,Tromsø osv.

Samtidig var det direkte flaut at Tromsø nesten gikk ut mot Stålkameratene, man skal ha full kontroll i sånne kamper. Og jeg vil ikke akkurat kalle det full kontroll å score det avgjørende målet 3 minutter på overtid,men det er kanskje bare meg.

Lenke til kommentar
Har mer tro på Odd seier borte enn Brannseier hjemme mot Molde egentlig. De har vært veldig veldig gode borte så langt i år.
Bare bra det Covn, mer motivasjon for Brann. :D
Tsss. En gang må den forferdelige statistikken snu. Og det blir på torsdag.

JESSS! :D Bra stemning på Stadion i dag. :)

Lenke til kommentar

Kristiansands politikere sitter i møte angående overtakelsen av Sør Arena, de skal bestemme seg i dag. Møtet har alt vart en time.

Jeg er sykt spent, at de tar over vil bringe oss ut av det økonomiske uføret, men jeg vil for f**n ikke at Sør Arena skal bli en idiotisk plastikkbane for Vindbjart og Fløy også om de rykker opp.

Lenke til kommentar

Ok, nydelig banner :)

Ville ikke være illojal mot Start.

– De kom så sent på banen. Det var under en uke til overgangsvinduet stengte, og jeg hadde blitt valgt til kaptein, så jeg følte ikke for å forlate klubben da. Det ville vært feigt gjort av meg, sier Strømstad.

Strømstad har vokst opp i Start, og sier han vanskelig kunne spilt for en annen norsk klubb.

– De ville jeg skulle komme til Rosenborg, men det ville vært feil av en spiller som har vokst opp i Start å spille for et annet lag i Norge.

Fredrik er bare :love:

Lenke til kommentar
Ok, nydelig banner :)

Ville ikke være illojal mot Start.

– De kom så sent på banen. Det var under en uke til overgangsvinduet stengte, og jeg hadde blitt valgt til kaptein, så jeg følte ikke for å forlate klubben da. Det ville vært feigt gjort av meg, sier Strømstad.

Strømstad har vokst opp i Start, og sier han vanskelig kunne spilt for en annen norsk klubb.

– De ville jeg skulle komme til Rosenborg, men det ville vært feil av en spiller som har vokst opp i Start å spille for et annet lag i Norge.

Fredrik er bare :love:

Hva med Doffen da? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...