Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, den stopper opp og sånt jo...

 

En hel sesong med kamper på nettet. Dette blir gøy...

 

Hvor har du det fra at TL skal bli sent i HD? Jeg har en fart på 1368 kbps(både VG og 100% Fotball), og kvaliteten er minst like elendig som TV2 Sumo. Hvis TL blir sendt i samme kvalit er det rett og slett skandale.

Er jo ca. like god som vanlige streams man finner på nettet...

Lenke til kommentar

Gull at dere andre også har samme kbps. Da får vi bare håpe TL kvaliteten blir enda bedre.

 

 

Dette kommer til å feile så inn i granskauen. Jeg kjenner ingen med HTPC som kan streame fotballkamper på TV-en.

 

Hva mener du? Hvorfor kan ingen av de du kjenner med HTPC til tv'en? Er ikke dette perfekt for de med HTPC?

Lenke til kommentar

Det er gratis, så det er helt klart verdt det! Bare så det er sagt, denne kampen er i SAMME kvalitet tv2 sumo sender i. Dette er like bra som det høyeste jeg noen har fått av de. Kvaliteten på sendingen er bedre og nettsidene er milevis foran tv2's portal.

 

Faen så bortskjemte folk er da, tydelig at folk ikke er vant med å høre kampene til laget sitt live på Radio slik som undertegnede og Håvard_92. Da er man kjempe fornøyd så lenge det er levende bilder! :grin:

Lenke til kommentar
I 2009 burde man kunne forvente HD-sendinger gjennom en kanal som samtlige med nogenlunde ordinær TV-mottaker (Canal Digital, Riks-TV, Get eller Viasat) kunne få inn.

 

Tja, Canal + koster jo 260 kr per mnd, og de sender bare en kamp av gangen i HD fra permier league. Så å forvente alle kampene i HD er mye å be om. Bare se på hvor få HD kanaler vi har idag. Selv om jeg også seff VIL ha alt i HD.

 

Enig i at det er mye pes å måtte sette den bærbare foran tven, men det er stort sett slik jeg har sett tippeligaen de siste årene. Så kan jo leve med det. Dessuten, hvis dette blir billigere enn tv2sumo, altså < 150/mnd og i bedre kvalitet, svelger jeg det lett.

 

Men jeg tror også NFF driter seg ut, hvor mange over 35 gidder å se kampene på nett? Men for meg personlig, spiller det ikke så stor rolle.

Lenke til kommentar

Det positive er jo at denne move-player fungerer veldig bra med spole, start og stop funksjonene. Men jeg vet ikke om det er verdt å betale for hvis man får servert et så grovkorna bilde på en PC-skjerm. Hva i huleste skal skje når man kobler dette opp mot en prosjektor/storskjerm eller en vanlig TV? MAn er vel ikke nødt til å denne HTPC'n? For å være ærlig vet jeg svært lite om hav en HTPC er men den streamer vel bilde til TV'n så vidt jeg forstår. :p Men blir bildekvaliteten så mye bedre?

 

EDIT: jeg forventer ikke HD, men det må være mulig å oppdirve noe bedre enn dette. Det er ok så lenge det er 1881 cup, men det må da være mulig å se Tippeligaen i bedre kvalitet uten å betale 40k for IP-TV og alt ekstarutstyret som det medfølger.

Endret av Blodtann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...