Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 300 kr ja. 100 til en halv pizza på veien hjem, 100 til fastfood i byen, 100 for 4 halvlitere brus og ei chips Viktig å nyte turen da. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 300 kr ja. 100 til en halv pizza på veien hjem, 100 til fastfood i byen, 100 for 4 halvlitere brus og ei chips Viktig å nyte turen da. Man kan ikke annet enn å nyte en bortetur, uansett hvordan det går Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Borteturer er skikkelig kos. Jeg håper (og tror) at jeg skal klare å komme meg på en "ordentlig" bortetur i år. Altså en kamp som ikke er på Østlandet. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Man kan ikke annet enn å nyte en bortetur, uansett hvordan det går Går det bra har du alltids noen pils på lur. Går det dårlig har du.... ja noen pils på lur. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Man kan ikke annet enn å nyte en bortetur, uansett hvordan det går Går det bra har du alltids noen pils på lur. Går det dårlig har du.... ja noen pils på lur. Han er såpass teit at han ikke drikker. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Sistnevnte kommer til å forsvinne i løpet av kort tid. Han har potensiale til å bli en slags ny Mikel fra Tippeligaen. Uenig. Mikel ble vel oppdaget da han var 17 år eller noe slikt? Annan klarte ikke å spille seg til kontrakt på prøvespill hos Blackburn... Annen er en god tippeligaspiller, kunne helt sikkert gjort det greit i en litt bedre liga enn den norske. Men helt der oppe? Neppe. Annan spilte faktisk fast for Ghana, sammen med en viss Essien på sentralmidtbanen under Afrika-mesterskapet i år. Han har det som skal til han, min mening hvertfall Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Sistnevnte kommer til å forsvinne i løpet av kort tid. Han har potensiale til å bli en slags ny Mikel fra Tippeligaen. Uenig. Mikel ble vel oppdaget da han var 17 år eller noe slikt? Annan klarte ikke å spille seg til kontrakt på prøvespill hos Blackburn... Annen er en god tippeligaspiller, kunne helt sikkert gjort det greit i en litt bedre liga enn den norske. Men helt der oppe? Neppe. Annan spilte faktisk fast for Ghana, sammen med en viss Essien på sentralmidtbanen under Afrika-mesterskapet i år. Han har det som skal til han, min mening hvertfall Tja. Uten å vite så mye om det ghanesiske landslaget så mistenker jeg det var pga. mangel av alternativer. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Annan fikk voldsomt skryt etter det mesterskapet. Man så ikke forskjell på han og Essien ble det sagt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Annan fikk voldsomt skryt etter det mesterskapet. Man så ikke forskjell på han og Essien ble det sagt. Ja, han fikk voldsom skryt - og han kunne hentes for usle ti millioner. Dette var det ingen toppklubber som valgte å gjøre, selv etter prøvespill. Under et mesterskap som afrikamesterskapet har alle toppklubbene speidere representert. Hadde noen funnet Annan god nok, hadde han nok blitt plukket opp. Dessuten markerte han seg med å oppføre seg som en en usportslig dass, bl.a når han stakk fingeren i øyet på en eller annen stakkar. Endret 27. mai 2009 av String-Emil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå var vel Manucho en av de beste i Arikamesterskapet, og han har vel ikke slått helt til kan man si. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Kan noen fortelle meg hva faen som skjer med at Stabæk, Odd og Start alle ligger under 2-1 i cupen? Edit: Kan ha dummet meg totalt ut. For at det skal telles som seier på Norsk Tipping må de alle score mer enn to mål. Så virker som de regner med handikappet når de viser resultater. Altså ligger de vel alle over 1-0. Endret 27. mai 2009 av DanielL Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) De leder alle 1-0 i følge nettavisen. http://live.tv2sporten.no/fotball/live/ Endret 27. mai 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Det er 1-1 i Odd-kampen. Mellom Strømmen - LSK og Endret 27. mai 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vi spiller feriefotball :!: Nydelig gol av Fevang dog, og gøy å høre Olsen og hangeland kommentere Morten Hæstad skaper sjanser for Vidar Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har du troen på at Start vil score flere mål i andre omgang Bolanos? Trenger dem til å score et til og Stabæk til å sette to til så casher jeg inn en god sum. Når man ser hvilke lag de stiller burde det være helt mulig. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) burde vært 3-0 nå.. bola alene med keeper men veldig god redning av keeperen til vidar. edit: hahah strømmen-lsk 2-1!!! edit2: glem det... ble annulert Endret 27. mai 2009 av sureup Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Stokkelien nok en gang Vi er på vei te Ullevaal! Cupfinale i år hadde tatt helt av! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Finale fordi dere har klart dere til tredje runde? Pust litt nå Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ja klarer man å slå et annen divisjonslag er det selvfølgelig ingen hindringer før man står på Ullevaal Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det verste er nok overstått ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå