Corlan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Håper bare vi klarer å ta vår første trepoenger borte til uka mot Molde. Har faktisk ikke vunnet en kamp borte enda, (og ligger på bronseplass) så det sier jo litt om hvor jevn egentlig serien er. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja. Vinner Brann mot Molde, ligger de på 5. plass - og da er det like stor avstand til RBK som det er til Godset i bunn. Et tydelig tegn på at det enda er for tidlig til å spekulere på om en er med å kjempe om medalje - eller om en må kjempe om plassen i TL. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har mer tro på Odd seier borte enn Brannseier hjemme mot Molde egentlig. De har vært veldig veldig gode borte så langt i år. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bare bra det Covn, mer motivasjon for Brann. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tsss. En gang må den forferdelige statistikken snu. Og det blir på torsdag. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja for all del. Ser selvfølgelig aller helst at Brann vinner den der, da Molde tar oss igjen hvis de vinner eller spiller U. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Blir det stadion på deg da HenHau? Bor du i Bergen da? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Blir det stadion på deg da HenHau? Bor du i Bergen da? Bor i Lillehammer. Desverre ikke denne gangen - får utlevert eksamen kl. 15:00, så det blir vanskelig. Jeg reiser dog til Bergen på kvelden. Skal på kampen mot Lyn og borte mot Stabæk (på vei tilbake). Endret 26. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Alrighty. Bortekamp, nice. Eneste bortekamp jeg har vært på er Voss borte i Cupen for noen år siden. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Blir endel bortekamper på meg fremover (det var iallefall planen med Stabæk, Lyn, Start, LSK). Jeg må jo utnytte de, siden jeg ikke bor i Bergen lengre. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Må være morsomt å dra rundt å se kamper. Men ikke litt seigt å dra hele norge rundt for å se 1 1/2? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tror det kan fort bli veldig drt hvis du skal ha med deg alle. Mener å huske et intervju for en tid tilbake med Rune Tribune, og hvordan han brukte hundretusener på fotball hvert år. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Må være morsomt å dra rundt å se kamper. Det er sinnsykt gøy, bare trist å gå glipp av FFK på mandag! Skal i alle fall på Stabæk nå, så får vi se hva mer man får tid til. Og det er sykt stemning å reise med bussen med hele gjengen Er ikke så dyrt heller, om jeg reiser på bussen til menigheden ryker det vel ca 800 kroner på en tur. 300 buss, 200 billett, 200 mat og 100 til brus Mener å huske et intervju for en tid tilbake med Rune Tribune, og hvordan han brukte hundretusener på fotball hvert år. Finnes ikke noe bedre å bruke pengene på da Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Er ikke så dyrt heller, om jeg reiser på bussen til menigheden ryker det vel ca 800 kroner på en tur. 300 buss, 200 billett, 200 mat og 100 til brus Eller 250 til togbillett (om kampen er i Oslo), 2-300 til billett, 150 til mat og 2-300 til øl. Endret 27. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Når kampen er på Øst/sørlandet blir det relativt greit for min del. Bor i Porsgrunn, så det er ikke mer enn 2 timer hverken til Oslo eller Kristiansand. Så det går tålelig greit. Verre med de på vestlandet/nordnorge Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Sistnevnte kommer til å forsvinne i løpet av kort tid. Han har potensiale til å bli en slags ny Mikel fra Tippeligaen. Uenig. Mikel ble vel oppdaget da han var 17 år eller noe slikt? Annan klarte ikke å spille seg til kontrakt på prøvespill hos Blackburn... Annen er en god tippeligaspiller, kunne helt sikkert gjort det greit i en litt bedre liga enn den norske. Men helt der oppe? Neppe. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ikke sleng dritt om Brann eller supporterne D'Amico. I know where you live. Man trenger ikke å være professor for å innse at Brann ikke er noe tess i år. Man trenger ikke være professor for å se at Tippeligaen er jevn i år, og at ingenting er avgjort. Brann har hatt en trøblete start, men som HenHau sier, vinner vi mot Molde har vi klatret til 5.plass. Er 5. plass såpass tidlig dårlig? Det vil jeg ikke påstå. Klart Brann har hatt både oppturer og nedturer denne sesongen hittil, men vil ikke være for rask på labben til å stemple de som "ikke noe tess". Vi scorte 4 mål i en omgang hvor vi spiller noenlunde bra, og vi har Huseklepp og Opdal (og burde hatt Petter V Moen) med på landslaget. Jeg tror vi vil motbevise en del av dere som mener at vi tydeligvis er rævva i år. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er ikke så dyrt heller, om jeg reiser på bussen til menigheden ryker det vel ca 800 kroner på en tur. 300 buss, 200 billett, 200 mat og 100 til brus Jeez, 300 kr på fôr? Odd bussen sponses av forskjellige greier så vi får masse gratis greier Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Jeez, 300 kr på fôr? Odd bussen sponses av forskjellige greier så vi får masse gratis greier Masse? Vi får jo bare frukt og Aunt Mables muffins, men det er jo ikke bare bare det da Og bortekamper er kos, alle burde se minst en bortekamp per sessong Endret 27. mai 2009 av stizzen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 300 kr ja. 100 til en halv pizza på veien hjem, 100 til fastfood i byen, 100 for 4 halvlitere brus og ei chips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå