D'Amico Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg slengte for all del ikke dritt om Brann eller supporterne (selv om jeg godt kunne gjort det). Jeg sa bare at rivaliseringen mellom Brann og Viking er større enn Start og Viking. Og dessuten vet du ikke nøyaktig hvor jeg bor så du skremmer meg ikke med den nei. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Blablabla. Tomayto Tomahto. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Ikke sleng dritt om Brann eller supporterne D'Amico. I know where you live. Man trenger ikke å være professor for å innse at Brann ikke er noe tess i år. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Et par uavgjort kamper som kunne godt vært seiere og vips, så hadde vi vært der oppe. Vi er faktisk ikke like dårlige som folk tror, men det er jo greit det. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Neinei...Det vil jo tiden vise. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Dere er crap, innse det. Haha, bare tuller. TROILLAN PÅ TOPP!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Et par uavgjort kamper som kunne godt vært seiere og vips, så hadde vi vært der oppe. Vi er faktisk ikke like dårlige som folk tror, men det er jo greit det. Det gjelder da alle lag i TL. Selv LSK hadde vært med der oppe om de hadde hatt 2-3 seiere til. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg visste den kom. Men det er så frustrerende når vi ledet 1-0 mot Start og VIF. Kunne lett vunnet de. (PS: Jeg vet jeg ikke har noen bra argumentering her. Bare litt frustrasjon som måtte ut.) Endret 26. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Når de ikke klarer seg med til og med 1 måls ledelse, da betyr det at de ikke er gode nok. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg visste den kom. Men det er så frustrerende når vi ledet 1-0 mot Start og VIF. Kunne lett vunnet de. Ikke når vi har Bola og Mads i kanonform Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Snart sier du vel at Brann fint kunne slått Tromsø med litt mer flyt Tror absolutt at Nilsen kan få mye ut av laget,han trenger bare litt tid og tillit. Han har ikke akkurat fått handlefriheten han kunne ønsket så det har nok gjort det litt verre for han. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Forberedelsene for å lage topplaget burde gjerne gjøres før sesongen starter men Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg visste den kom. Men det er så frustrerende når vi ledet 1-0 mot Start og VIF. Kunne lett vunnet de. (PS: Jeg vet jeg ikke har noen bra argumentering her. Bare litt frustrasjon som måtte ut.) Og borte mot RBK var også sure to poeng å tape, men det er Brann sin egen feil at det skjer. Det skal sies at Brann har bedret seg i de siste kampene - og jeg er spent på hva som skjer hjemme mot Molde. Jeg er dog ikke særlig positiv, om en tenker på den forferdelige statistikken de siste årene. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Tror de fleste har de kampene der hvor de leder, og fint kunne ha vunnet. Og de er drøyt irriterende. (kan nevne RBK, Stabæk, VIF og start for Odd sin del) Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Forberedelsene for å lage topplaget burde gjerne gjøres før sesongen starter men Var den ment mot det jeg sa? Det var jo nøyaktig det jeg mente,at Nilsen ønsket å få inn flere spillere før sesongen men han Roald Bruun hva enn han heter ikke fikk det til. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Ah, da misforstod jeg. Beklager. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, RBK skrev jeg først men redigerte det vekk da vi faktisk aldri tok ledelsen. Men den var sur, den og. Og ser lyst på Molde kampen, har bare en god følelse om den. Vet ikke hvorfor, formen sier jo noe annet som du sier. Men at jeg skal på stadion er kanskje litt av grunnen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Tror de fleste har de kampene der hvor de leder, og fint kunne ha vunnet. Og de er drøyt irriterende. (kan nevne RBK, Stabæk, VIF og start for Odd sin del) Alle har dem. Jeg kan nevne Godset, Lyn og RBK() for vår del. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 RBH har litt av skylden ja, men tror Nilsen får god tid i Brann ihvertfall. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Årets trener må i alle fall være Tørum. Han har fått frem det beste i spillere som Fevang, Hulsker, Høie, Bruer, Hunter, Bola og Clay! Får vanvittig med skryt av spillerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå