DanielL Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Syntes også det var komisk hvordan Gashi har skifta over :!: Ikke en eneste som nevner kampen mellom TIL og Lyn? Var deilig med årets første hjemmeseier,var virkelig på tide. Laget gjorde sin beste kamp siden seieren mot Brann og Moldskred viser at formen er tilbake. Kunne fort raknet om Holmen hadde fått frispark der på slutten,men dommeren var heldigvis like elendig der som han var gjennom hele kampen. Nå skal Stabæk slås i gymsalen sin neste mandag Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Hele Øra skammer seg over Gashi akkurat nå. Øra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Kil\Hemne=Kyrksæterøra=øra. Trønderpower activate! Endret 24. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Forresten, Bola pådro seg et taktisk gult kort i dag. Herlig Var jo det jeg sa i går. Takket være meg, så slipper han karantene senere i sesongen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Var jo det jeg sa i går. Takket være meg, så slipper han karantene senere i sesongen. Du sa det til han også du? Må takke Helgerud, for det var helt feil kort Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Går og ber om at start får seg en smell her nå. Dere har jo FFK borte neste gang. Får jo ikke tatt dere igjen når dere får sånne enkle kamper Herlig å se Tommy styre alt når han kom innpå for oss i går. Han starter antagelig og mot Molde, og det blir herlig å inkassere 3 poeng i rosenes by. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg kan ikke reise til Fredrikstad, har eksamen dagen etterpå Får vel ned og se den på Sør Arena da. Litt trøst i alle fall. Selv om hele gjengen reiser Livet er hardt noen ganger! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Finnes verre skjebner enn å se det på storskjerm på Stadion Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Finnes verre skjebner enn å se det på storskjerm på Stadion Tja, ikke mye verre... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Slutt å whine! Jeg er Alta supporter som bor i Buskerud, får ikke sett mange kampene i året Men takket være nettradio og gratis live stream av kampene deres hos NRK overlever jeg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Slutt å whine! Jeg er Alta supporter som bor i Buskerud, får ikke sett mange kampene i året Men takket være nettradio og gratis live stream av kampene deres hos NRK overlever jeg Alta suger jo! Neida, livet ditt må være hardt. Skal bort på skole neste år, så går glipp av altfor mange kamper. Gruer meg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Slutt å whine! Jeg er Alta supporter som bor i Buskerud, får ikke sett mange kampene i året Men takket være nettradio og gratis live stream av kampene deres hos NRK overlever jeg Alta suger jo! Neida, livet ditt må være hardt. Skal bort på skole neste år, så går glipp av altfor mange kamper. Gruer meg Kjeften din! Vi knuste faktisk Bryne 4-1 igår! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg bodde i 4 år i Australia på begynnelsen av 2000 tallet når jeg studerte. Da var det tv2 webtv på kamper som hadde en tendens til å begynne kl 1 om natta lokal tid. Ble mange skulka forelesninger etter Oddkamp for å si det sånn. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Haha, jeg hadde aldri overlevd! Vidar-Start går på TV2 Sport Den skal sees! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Hvorfor i all verden ble MORTEN Fevang tatt ut på landslaget? o_O Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Hvorfor i all verden ble MORTEN Fevang tatt ut på landslaget? Fordi han har vært enorm. Fatter ikke Brenne foran Geir Ludvig Fevang dog. Men, dette diskuteres i landslagstråden. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Hvorfor i all verden ble MORTEN Fevang tatt ut på landslaget? o_O Fordi han har spilt EKSTREMT godt hittil i år, og er blant tippeliagens beste stoppere, hvis ikke den beste. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Er lei av at tippeligaspillerne som presterer godt over liten peiode blir tatt ut på landslaget. Greit nok, de fortjener kanskje en sjanse, men ikke i en EM kvalifisering mot Nederland. Norske spillere er irriterende ustabile... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Morten Fevang har spilt godt i flere år, dog som midtbanespiller. Først de siste 2 han har blitt stopper. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Norsk fotball er jo amatørisk. Stadig dårligere og dårligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå