Lurvefranzen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vel vel! Uansett syntes jeg det er meget dumt at ikke det skal sendes Tippeligaen på TV2 Sport. Er ikke alle som gidder å samle familien foran dataen en lørdagskveld/søndagsettermiddag. Dette er et tap-prosjekt. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Virker som om medienorge er innstilt på at alle som ser fotball er 14-24 år gamle gutter/menn som ikke har kamerater. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Tror Frode Olsen har blitt litt påvirket av de spanske kommentatorene nede i Spania. Men synes bare det er gøy jeg. Men han gjør det jo heldigvis ikke på hvert mål. edit: Synes det er litt tragisk at lørdagskampen spilles kl. 20.00 på kvelden. Tenk om den hadde blitt sendt litt tidligere, gjerne mens det spilles i England, slik at vi hadde fått tilbake den gode gamle tippekampen på NRK. Hvem gidder å se en kamp klokka 8 på lørdagskvelden, når de ikke støtter noen av lagene. Endret 4. februar 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, jeg ler meg ihjel! GOLL GOLL GOLL. Det er vittig. :!: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Syntes egentlig bare det hørte dumt ut. Hører jo ut som han tuller... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, jeg ler meg ihjel! GOLL GOLL GOLL. Det er vittig. :!: Å rope sånn på et straffe mål er bare teit... Er det spektakulære mål, så funker det Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvem gidder å se en kamp klokka 8 på lørdagskvelden, når de ikke støtter noen av lagene.Eh... Jeg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det der var mer eller mindre jævla teit. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 LØRDAGSKAMP KLOKKA 20??!! FY F**N! Skulle vært 18! Bare dritt etter at Lyse kjøpte rettighetene. Jaja, fotball er jo best på stadion, men har ikke råd å reise på alle borteturene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 20 på lørdag er og blir for seint! Blir vel som Spania til slutt. Kamp kl 22 ftw. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Enig i at 20:00 er for sent, men gidder vel å se kampene forde. Gull med kamp på vors uansett. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hva er så ille med kamper klokken 20? De fleste arenaer har da flombelys nå? Endret 4. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Imotsetning til deg har vi andre venner og bekjente som vi vil gjøre andre ting med Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er ikke noe galt med kamper klokka 20:00 vell? Er jo bare ekstra steming når himmelen mørkner og flomlysa kommer på. Får litt champions league følelse : ) Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror Frode Olsen har blitt litt påvirket av de spanske kommentatorene nede i Spania. Men synes bare det er gøy jeg. Men han gjør det jo heldigvis ikke på hvert mål. edit: Synes det er litt tragisk at lørdagskampen spilles kl. 20.00 på kvelden. Tenk om den hadde blitt sendt litt tidligere, gjerne mens det spilles i England, slik at vi hadde fått tilbake den gode gamle tippekampen på NRK. Hvem gidder å se en kamp klokka 8 på lørdagskvelden, når de ikke støtter noen av lagene. Herlig med sånne kommentatorer! Digger Frode Flodhest når det blir goal Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Imotsetning til deg har vi andre venner og bekjente som vi vil gjøre andre ting med Hmm, tenkte dette var søndag jeg, men uansett ikke så ille, ikke alle kampene er verdt å se. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, 20.00 kamp på lørdager er latterlig! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Idag er det jo 'gereralprøve' på årets tippleligaopplegg, med Rangers - Milan på bla vgtv, og fotball.aftenposten.no kl 2045. Her skal man installere noe som heter Move Player som visst nok skal kunne gi live streaming i HD, noe som banker tv2 sumo til de grader. Jeg får i hvert fall ikke dette til å virke med Firefox 3.0.5 eller 3.0.6, noen som gjør det? edit: riktignok i windows 7, får prøve meg på vista. edit 2: funker med Explorer i vista, både på vgtv og aftenposten. Endret 4. februar 2009 av PaulKemp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 De skal liksom gjøre hverdagen enklere. Alt de gjør, er å gjøre den verre. Hvorfor må man laste ned idiotprogrammer for å få sett en kamp? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) At man må laste ned et program som kan streame live i HD aksepterer jeg helt klart. Det er et program man tross alt skal bruke 3 ganger i uka hele tippeligasesongen 09. Jeg kan leve med litt problemer idag for å se ligaen i HD. Noen som får bedre båndbredde enn 1372 kbps??? Endret 4. februar 2009 av PaulKemp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå