Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Frode Olsen har blitt litt påvirket av de spanske kommentatorene nede i Spania. Men synes bare det er gøy jeg.

Men han gjør det jo heldigvis ikke på hvert mål.

edit: Synes det er litt tragisk at lørdagskampen spilles kl. 20.00 på kvelden. Tenk om den hadde blitt sendt litt tidligere, gjerne mens det spilles i England, slik at vi hadde fått tilbake den gode gamle tippekampen på NRK. Hvem gidder å se en kamp klokka 8 på lørdagskvelden, når de ikke støtter noen av lagene.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Tror Frode Olsen har blitt litt påvirket av de spanske kommentatorene nede i Spania. Men synes bare det er gøy jeg.

Men han gjør det jo heldigvis ikke på hvert mål.

edit: Synes det er litt tragisk at lørdagskampen spilles kl. 20.00 på kvelden. Tenk om den hadde blitt sendt litt tidligere, gjerne mens det spilles i England, slik at vi hadde fått tilbake den gode gamle tippekampen på NRK. Hvem gidder å se en kamp klokka 8 på lørdagskvelden, når de ikke støtter noen av lagene.

Herlig med sånne kommentatorer! Digger Frode Flodhest når det blir goal :)

Lenke til kommentar

Idag er det jo 'gereralprøve' på årets tippleligaopplegg, med Rangers - Milan på bla vgtv, og fotball.aftenposten.no kl 2045. Her skal man installere noe som heter Move Player som visst nok skal kunne gi live streaming i HD, noe som banker tv2 sumo til de grader.

Jeg får i hvert fall ikke dette til å virke med Firefox 3.0.5 eller 3.0.6, noen som gjør det?

edit: riktignok i windows 7, får prøve meg på vista.

edit 2: funker med Explorer i vista, både på vgtv og aftenposten.

Endret av PaulKemp
Lenke til kommentar

At man må laste ned et program som kan streame live i HD aksepterer jeg helt klart. Det er et program man tross alt skal bruke 3 ganger i uka hele tippeligasesongen 09. Jeg kan leve med litt problemer idag for å se ligaen i HD.

Noen som får bedre båndbredde enn 1372 kbps???

Endret av PaulKemp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...