Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Eid? Nei, selvironi er viktig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Bananas mener alle blir eid hele tiden da. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Vet ikke jeg, så ikke kampen. Var da verdt et forsøk. Synd at ingen støttet opp under meg. lol... n1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, ikke det at jeg tar det så tungt. Beklager om noen ble støtt av stuntet mitt. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Underholdende kamp! RBK fortjent ledelse til pause, skulle ha vært en par mål til til RBK. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jarstein trenger pause.... Lund Hansen.... Lenke til kommentar
sureup Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 hahaha for en tabbe... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Skjønner ikke hvorfor dere ikke bruker Johnsen! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Skjønner ikke hvorfor dere ikke bruker Johnsen! Fordi Lund Hansen er bedre. Nå må RBK inn med Zahora asap. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jarstein trenger pause.... Lund Hansen.... Var det en i klassen min sa i dag. Han sa at Jarstein garantert skulle komme med flere tabber hvis han fortsettet slik. Også skjer det også. Hvor typisk er ikke det? :!: Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Er jo ikke første gangen Jarstein tabber.. Er en god keeper når han er stabil, med engang han viser ustabilitet... sett han på 2dre laget og se om han blir stabil Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Viss Johnsen er så dårlig, så hvorfor ikke gi han tilbake til sin moderklubb? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Viss Johnsen er så dårlig, så hvorfor ikke gi han tilbake til sin moderklubb? Sier ikke han er dårlig? RBK har Lund Hansen som definitivt er bedre... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Skjønner ikke hvorfor dere ikke bruker Johnsen! Han er skadet og har null kamptrening denne sesongen. Det er Lund Hansen sin tur nå. Hvem som spiller på landslaget driter jeg i. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ja nå håper jeg virkelig RBK tar grep bakover, for mange baklengs de siste kampene, trenger noe mer stabilt. Ellers bra fremover, mangler de site par % forran mål, så burde det meste være på plass. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Olsen burde klart ha putta ett til på slutten av 1. omgang. Hadde vi fått 1-3 så hadde kampen sett helt annerledes ut. Er bare å håpe at Molde taper neste kamp, slik at vi får beholde den lille luka vi har. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Man kan fokusere på dårlig RBK og spill og tabber, men jeg koser meg på Sandefjords vegne Bra å ha evnen å krangle inn mål på den måten når motstanderen driter seg ut. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Opprykkslagene eier jo i TL i år Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Opprykkslagene eier jo i TL i år Sandefjord "eide" ikke i går, de var heldige de fikk poeng. RBK burde ha avgjort kampen i første omgang. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Opprykkslagene eier jo i TL i år Sandefjord "eide" ikke i går, de var heldige de fikk poeng. RBK burde ha avgjort kampen i første omgang. Du tok poenget mitt regner jeg med. Men da tapte heldigvis RBK de poengene de stjal fra oss. Justice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå