Latias Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Iversen jo! Scorer alltid på 16. mai. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 FYYYYYYYYYFAAAAAAAAAAAAAAAAAA*************** Dette var noe som måtte til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg tipper 2-2, Rosenborg scorer alltid mot slutten. Jepp. Sapara scorer etter 92 minutter. Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet. Utrolig at ikke Magne Hoseth fikk avsluttet etter raidet til Thioune. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jaja... 2-2... RBK var definitivt best... flakset mer eller mindre igjennom denne kampen Molde... De kan takke midstopperene sine i dag. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Må si jeg ble imponert av Zahora, han gjorde et godt innhopp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jarstein gjorde ikke et godt hopp for å si det sånn. Som Daglish sa: "Jarstein gikk inn som et lavt bomberfly i målet da molde scorte. Og, bomberfly skal ikke fly lavt." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jarstein melder seg for alvor inn i landslagsplass-duellen, med årets så langt beste bidrag. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jarstein melder seg for alvor inn i landslagsplass-duellen, med årets så langt beste bidrag. Og Hoseth legger inn søknad til alle teatrene i Norge. Endret 16. mai 2009 av Samcki Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Krise! vært ute og fikk ikke med meg at fotballmagasinet gikk en time tidligere... Starter jo vanligvis 22.15 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nei det glemte jeg. Har sett på MGP jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 SÅ SYYYYYYYYYYYYYYYYYKT DIGG MED POENG I BERGEN! Mads er jo bare helt vill. Hattrick i cupen, og ei fantastisk avslutning i dag Mads/Aram er som kommentatoren sa, Norges fremtid på spissplassen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 SÅ SYYYYYYYYYYYYYYYYYKT DIGG MED POENG I BERGEN! Mads er jo bare helt vill. Hattrick i cupen, og ei fantastisk avslutning i dag Mads/Aram er som kommentatoren sa, Norges fremtid på spissplassen Blir sikkert diggere av at de kommer tre minutter før slutt. Ran, Huseklepp hadde sikkert fem store sjanser. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kaller du det ran, så du ikke kampen. Det var jevnspilt, og vi hadde de to største sjansene som ikke ble mål. Tenker da på Espen i stanga og Hulken alene med Opdal. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 SÅ SYYYYYYYYYYYYYYYYYKT DIGG MED POENG I BERGEN! Mads er jo bare helt vill. Hattrick i cupen, og ei fantastisk avslutning i dag Mads/Aram er som kommentatoren sa, Norges fremtid på spissplassen Blir sikkert diggere av at de kommer tre minutter før slutt. Ran, Huseklepp hadde sikkert fem store sjanser. Tror ikke 7Bananas bryr seg om det. Han mener jo at RBK ranet Start. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tror ikke 7Bananas bryr seg om det. Han mener jo at RBK ranet Start. Det mener jo de fleste, som ikke er RBK-fans. Nevner bare Dagbladets overskrift: "Bankran i sør!" Lenke til kommentar
sureup Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Ran idag? hahaha Vi hadde 1 stolpeskudd, 1 hands som burde kanskje vært straffe, 3+ ganger alene skudd inni 16 meteren, 2 ganger alene med keeperen osv... Ja dere hadde mange sjanser men det hadde vi og. 1-1 er et greit resultat synes jeg på en dag der begge lag var rævva. Endret 16. mai 2009 av sureup Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Vet ikke jeg, så ikke kampen. Var da verdt et forsøk. Synd at ingen støttet opp under meg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Vet ikke jeg, så ikke kampen. Var da verdt et forsøk. Synd at ingen støttet opp under meg. Latterlig. Snakk om å bli eid :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå