Olum Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 På Ullevaal blir vi alltid sjekket veldig dårlig. Jeg har hatt med mye pils inn der. I fjor solgte jeg en varm 0,35 Ringnes for 50 spenn Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Gruer meg til i morra. Sitte på jobb og gå glipp av ManU-Arsenal, Brann-Start og VIndbjart-Ull/Kisa blir virkelig tøft... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ouch.. Er det nå jeg skal fortelle om 18 hull på golfbanen, grilling på verandaen, odd-lsk på storskjerm, og utepils etterpå? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ouch.. Er det nå jeg skal fortelle om 18 hull på golfbanen, grilling på verandaen, odd-lsk på storskjerm, og utepils etterpå? Hahaha, det høres jaggu ikke feil ut Får mye is da, jeg jobber i isbar Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ouch.. Er det nå jeg skal fortelle om 18 hull på golfbanen, grilling på verandaen, odd-lsk på storskjerm, og utepils etterpå? Er det nå jeg skal fortelle om utepils sammen med kompiser før kamp i supporterpub med dobbel kapasitet på stadion, og deretter kamp sammen med 22000 andre supportere på stadion i skinnende sol? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skal ut å pilse med moldensere i morra før kamp. Vi får se om jeg har igjen noe stemme til kampen. Men aller først blir det pils og sol. Hurra for 16. mai. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Husker 16.mai for noen år tilbake, da jeg og en kompis ''moon'a'' Uwe Rössler Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 - Hvem er Norges beste og verste supportere? Mye interessante svar, men mange som skuffer og svarer at dem selv er best. At Lyn-lederen sier de er bedre enn Klanen er helt utrolig. Litt artig at Enga har ca 9000 på kampene, men de har over 12 000 medlemmer i Klanen :!: Husker 16.mai for noen år tilbake, da jeg og en kompis ''moon'a'' Uwe Rössler Hahahaha, fantastisk :!: Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Teit avstemming. Alle stemmer jo på seg selv. Det avgjøres jo på antallet, og ikke hvem som er best. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Litt artig at Enga har ca 9000 på kampene, men de har over 12 000 medlemmer i Klanen :!: Nå følger Klanen andre idretter enn fotball også, så er ikke veldig rart. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå følger Klanen andre idretter enn fotball også, så er ikke veldig rart. Er hockey-klanen i samme suppa? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Akkurat som Lyn er en ski- og fotballklubb. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Nå følger Klanen andre idretter enn fotball også, så er ikke veldig rart. Er hockey-klanen i samme suppa? VIF Fotball VIF Hockey VIF Håndball VIF Innebandy VIF Trolls Alt det der er med i Klanen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Ouch.. Er det nå jeg skal fortelle om 18 hull på golfbanen, grilling på verandaen, odd-lsk på storskjerm, og utepils etterpå? Er det nå jeg skal fortelle om utepils sammen med kompiser før kamp i supporterpub med dobbel kapasitet på stadion, og deretter kamp sammen med 22000 andre supportere på stadion i skinnende sol? Stå opp tidlig, stikke på Scotsman og forhåpentligvis feire PL gull etter Utd - Arsenal der med hundrevis av Utd supportere, også etter det komme seg på Brann Stadion for det beste stedet å være på 16. mai, nemlig Brann Stadion for en temmelig storkamp mot Start. Forhåpentligvis ut å feire seieren, men hvis ikke, mye av det samme og ut i solen for å drikke med mange venner og være ute temmelig sent på kvelden. Også er det 17.mai, mye forskjellig da ja. Denne helgen kan være ganske spesiell for å si det sånn. Endret 15. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 nemlig Brann Stadion for en temmelig storkamp mot Start. Ja, Brann er vel ikke et topplag lenger... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 - Kan miste Bolaños og Clay u sommer. Skjer det, så GRINER jeg To av våre viktigste spillere Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 - Kan miste Bolaños og Clay u sommer. Skjer det, så GRINER jeg To av våre viktigste spillere Hva skjer med brukernavnet ditt da? Du skal vel bytte til Jaktgutt? Uansett, Bananas er for god for TL. Tror dere kan få mye ca$h for han. PS: Gratulerer med 5000 spamposter. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Latias: Du leste tydeligvis ikke linken? Mister han bare i 2 uker. Men det er trist nok det EDIT: Og takk Endret 15. mai 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå