LarsP Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Den beste spilleren Start har hentet til Tippeligaen er Anthony Annan. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Den beste spilleren Start har hentet til Tippeligaen er Anthony Annan. Han spilte jo aldri i Start pågrunn av Malaria Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Den beste spilleren Start har hentet til Tippeligaen er Anthony Annan. Han spilte jo aldri i Start pågrunn av Malaria Kyssesyka Utrolig at vi ikke fikk mer ut av han og Ygor. Sistnevnte er vel sterk kandidat til tidenes flopp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Den beste spilleren Start har hentet til Tippeligaen er Anthony Annan. Han spilte jo aldri i Start pågrunn av Malaria Kyssesyka Utrolig at vi ikke fikk mer ut av han og Ygor. Sistnevnte er vel sterk kandidat til tidenes flopp. Dere missbrukte jo Ygor da Dere kjørte han på midtstopper plass, da det var midtbane anker han bekler klart best! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Akkurat det jeg skriver jo. Utrolig at vi ikke klarte utnytte han bedre. Men, ser i alle fall ut som at vi får tilbake pengene vi gav. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Mads Reginiussen kanskje på lån til Alta Håper virkelig dette skjer, Mads er en god spiller, og det er synd at han må spille høyreback i andre divisjon, da han hører til på et mye høyere nivå! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Marek Sapara skadet under trening, er ikke sikkert han rekker 16. mai kampen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Marek Sapara skadet under trening, er ikke sikkert han rekker 16. mai kampen. DJ kommer til å grine Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2624594.ece Det hadde vært morro da, men heller Geir Ludvig eller Bernt Nikolai da Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Fevang fortjener det. Om ikke han blir tatt ut, skjønner jeg ingenting. Tippeligaens ener av norske spillere i år! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2624594.eceGeir Ludvig og Brenne er mye bedre! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Har Brenne flammet opp igjen? () Ikke sett EN Odd-kamp i år faktisk. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Brenne har vært fantastisk så lang i serien. Har herjet på midtbanen, og scoret flere dritlekre mål, senest nå mot brann. Er til og med klar for landslaget ifølge DEF Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Handler om TL denne, men vi tillater vel diskusjon om cupen også? 2. runde er satt opp. Full oversikt. Vi trakk Vidar. Snaut hørt om laget, men ligger vel i Stavangerområdet? I så fall positivt, hjelper på kilometerene slik at vi kanskje får hjemmekamp mot første storlag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Asker trakk Nybergsund i cupen. Vi har jo flere folk på kampene våres i 2. div enn det det bor i Trysil. :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Så fantastisk mye latterlig som skjer med NFF og på stadionene. På Viking stadion fikk vi ikke ha med oss inn megafonen, fordi det var risiko for at noen kunne kaste den på banen. Vi fikk heller ikke ta med inn banneret "Faen til NFF" Årets på Sør Arena er vel at LSK-supportere ikke fikk ta med seg inn en to-stangs med teksten/budskapet "Mot den moderne fotballen". Jeg fatter og begriper ikke hva det forbanna fotballforbundet gjør. De skal liksom representere fotballklubbene, men alt de gjør er å ødelegge. Jeg er sikker på at det ikke er lenge til de nekter folk å stå på kampene, og deretter kommer vel forbud mot flagg, man kan jo tross alt stikke ut øynene på folk. NFF kan brenne! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er så enig med deg, Bananas (kanskje for første gang ). NFF motarbeider supporterne. Men at dere ikke fikk bruke banner hvor det sto "Faen ta NFF", forstår jeg ikke. Etter alt bråket rundt LSKs casuals i fjor, tok vi med oss banner til Åråsen med tekstene "Føkk NFF", "ACAB" og "Ultras". Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Jeg er så enig med deg, Bananas (kanskje for første gang ) JØSS! Men godt det, alle supportere må stå sammen om dette. Ser for meg en sitt ned-aksjon i nær fremtid. Noe må skje, jeg var glad da jeg så casualsa til enga møtte opp på trening og viste at de bryr seg. Kanskje ikke rett sted å vise det, men bra at de i alle fall viser initiativ. NFFs drømmescenario er stadioner fulle av folk i dress, som verken bryr seg om laget eller fotball, men som er der for en fin middag i pausen, eller for å treffe andre forretningspartnere. Forbanna møkkafolk hele gjengen. Samme banneren med "Faen til NFF" stod vi og holdt foran stortinget og slottet, da kom garden og kastet oss bort :!: EDIT: De bannerne på Åråsen var fantastiske Endret 15. mai 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg synes faktisk casualsa var litt i overkant når de dro på treninga til spillerne. Nå veit ikke jeg mer enn det media skriver, men utrifra hva det står der ble det skutt fyrverkeri over spillernes hoder og styret låste kontordørene sine. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Veldig greit på Ullevaal mot Lyn. Skulle levere inn bannerne, megafonen og tromma for sjekk. De bare så rart på oss og slapp oss rett inn uten noen form som sjekk. Kunne hatt mye rart inni der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå