Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den beste spilleren Start har hentet til Tippeligaen er Anthony Annan.

Han spilte jo aldri i Start pågrunn av Malaria :p

Kyssesyka :p Utrolig at vi ikke fikk mer ut av han og Ygor. Sistnevnte er vel sterk kandidat til tidenes flopp.

Dere missbrukte jo Ygor da ;) Dere kjørte han på midtstopper plass, da det var midtbane anker han bekler klart best!

Lenke til kommentar

Så fantastisk mye latterlig som skjer med NFF og på stadionene. På Viking stadion fikk vi ikke ha med oss inn megafonen, fordi det var risiko for at noen kunne kaste den på banen. Vi fikk heller ikke ta med inn banneret "Faen til NFF" :wallbash:

Årets på Sør Arena er vel at LSK-supportere ikke fikk ta med seg inn en to-stangs med teksten/budskapet "Mot den moderne fotballen".

Jeg fatter og begriper ikke hva det forbanna fotballforbundet gjør. De skal liksom representere fotballklubbene, men alt de gjør er å ødelegge. Jeg er sikker på at det ikke er lenge til de nekter folk å stå på kampene, og deretter kommer vel forbud mot flagg, man kan jo tross alt stikke ut øynene på folk.

NFF kan brenne!

Lenke til kommentar

Jeg er så enig med deg, Bananas (kanskje for første gang :p). NFF motarbeider supporterne. Men at dere ikke fikk bruke banner hvor det sto "Faen ta NFF", forstår jeg ikke. Etter alt bråket rundt LSKs casuals i fjor, tok vi med oss banner til Åråsen med tekstene "Føkk NFF", "ACAB" og "Ultras".

ultras_foekk_nff_reference.jpg

Lenke til kommentar
Jeg er så enig med deg, Bananas (kanskje for første gang :p)

JØSS! :blink:

Men godt det, alle supportere må stå sammen om dette. Ser for meg en sitt ned-aksjon i nær fremtid. Noe må skje, jeg var glad da jeg så casualsa til enga møtte opp på trening og viste at de bryr seg. Kanskje ikke rett sted å vise det, men bra at de i alle fall viser initiativ. NFFs drømmescenario er stadioner fulle av folk i dress, som verken bryr seg om laget eller fotball, men som er der for en fin middag i pausen, eller for å treffe andre forretningspartnere. Forbanna møkkafolk hele gjengen.

Samme banneren med "Faen til NFF" stod vi og holdt foran stortinget og slottet, da kom garden og kastet oss bort :!:

EDIT: De bannerne på Åråsen var fantastiske :)

Endret av 7Bolanos
Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk casualsa var litt i overkant når de dro på treninga til spillerne. Nå veit ikke jeg mer enn det media skriver, men utrifra hva det står der ble det skutt fyrverkeri over spillernes hoder og styret låste kontordørene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...