Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Så han ses på som hovedsaklig en sentral midtbanespiller? Vil være så godt som umulig for han å få en fast plass der når vi allerede har Knarvik,Haugen og Yttergård Jenssen der. Hvis han kunne klart seg på høyresiden i 4-4-2 derimot,da kan det bli nok spilletid på han.

 

Føler meg sikker på at Christian blir hentet om han er god nok. Litt vanskeligere for unge spisser,toppspissene i Norge er som oftest 28+ etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir herlig med seriestart. Gleder meg! Kun litt over en mnd igjen! Nice.

 

Uansett, noen som kan gi meg et godt svar på hvor man kan streame kampene med best mulig kvalitet? TV2 gir meg ikke bedre enn 1300 kbps noe som ser kjipt ut på en 42". Håper vgtv tillbyr høyere kvalitet, men noen som vet?

Lenke til kommentar

Hehe. Nei, har ikke det, selv om det hadde vært smooth på flere enn en måte. 10.000 kbps opp sier du?

 

Uansett, har nettopp testet Move Player og sett på noen klipp fra av både Obama og Super Bowl. Kvaliteten er utrolig bra, og hvis vgtv sender med slik oppløsning blir det ikke noe problem. Spennende å se hva prisen på herligheten blir...

Lenke til kommentar

Tenker spesielt på en kar som kommenterte Bodø Glimt - Stabæk i fjor vår. Har hørt han i mange andre kamper og, men har ikke navnet. For det første har han mange fakta feil, og for det andre så er han rimelig kjedelig....

Frode Olsen er jo genial når det blir mål, men ellers er han vel helt ordinær. Men har han noen gang brukt "GOOOOL" i en norsk fotballkamp? Kan ikke huske å ha hørt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...