DanielL Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så han ses på som hovedsaklig en sentral midtbanespiller? Vil være så godt som umulig for han å få en fast plass der når vi allerede har Knarvik,Haugen og Yttergård Jenssen der. Hvis han kunne klart seg på høyresiden i 4-4-2 derimot,da kan det bli nok spilletid på han. Føler meg sikker på at Christian blir hentet om han er god nok. Litt vanskeligere for unge spisser,toppspissene i Norge er som oftest 28+ etter min erfaring. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Lyn, RBK og Sandefjord har flest utlendinger i troppen. VIF har færrest med kun tre stykker. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I den statistikken er ikke Shelton telt med, han skal vel være det selvom han er utleid? Så jeg ser det som om de har fire ihvertfall.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Poenget er at de har minst utlendniger. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vis de har fire er de på lik linje med noen andre klubber Men de har jo fortsatt minst, bare at de deler det med flere andre Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tromsø er ikke langt over med sine seks,greit nok det. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tromsø har nok å være stolt av da vi var 1 av 3? lag som ikke jukset i fjor. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Med tanke på?Noe jeg har gått glipp av her? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir herlig med seriestart. Gleder meg! Kun litt over en mnd igjen! Nice. Uansett, noen som kan gi meg et godt svar på hvor man kan streame kampene med best mulig kvalitet? TV2 gir meg ikke bedre enn 1300 kbps noe som ser kjipt ut på en 42". Håper vgtv tillbyr høyere kvalitet, men noen som vet? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du har ikke mulighet for altibox da? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe. Nei, har ikke det, selv om det hadde vært smooth på flere enn en måte. 10.000 kbps opp sier du? Uansett, har nettopp testet Move Player og sett på noen klipp fra av både Obama og Super Bowl. Kvaliteten er utrolig bra, og hvis vgtv sender med slik oppløsning blir det ikke noe problem. Spennende å se hva prisen på herligheten blir... Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) 100% Fotball skal også sende med Move Player. Får se hvem som tilbyr det beste produktet før jeg velger abonnement. Får bareåpe at VG og 100% Fotball klarer å sakffe noen gode kommentatorer. Det er jo varierende kvalitet på de som er på TV2 Sport, men det er absolutt mange som er bra. Endret 4. februar 2009 av Blodtann Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er jo varierende kvalitet på de som er på TV2 Sport, men det er absolutt mange som er bra. Hvem da? Frode Olsen når han roper "GOOOOOOOOOOOOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOOOOOOOOOOOOOOOL"? TV2 Sport sender kun spansk fotball nå, desverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Frode Olsen failer på alle punkt, han har stavangersk dialekt, uorginalt overdreven stemme og ellers et tafatt vokabular. Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tenker spesielt på en kar som kommenterte Bodø Glimt - Stabæk i fjor vår. Har hørt han i mange andre kamper og, men har ikke navnet. For det første har han mange fakta feil, og for det andre så er han rimelig kjedelig.... Frode Olsen er jo genial når det blir mål, men ellers er han vel helt ordinær. Men har han noen gang brukt "GOOOOL" i en norsk fotballkamp? Kan ikke huske å ha hørt det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Frode Olsen failer på alle punkt, han har stavangersk dialekt, uorginalt overdreven stemme og ellers et tafatt vokabular. "OG HAN TAR BALLEN NED SOM ET FOSTER!! Hvordan er det mulig å ikke digge han med en sånn kommentering? :!: Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da er Ivar Hoff bedre med sin "Han hadde spenst som en tepose". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da er Ivar Hoff bedre med sin "Han hadde spenst som en tepose". "Spennende kar denne [navn], hardere mottak enn skudd" Hoff er epic! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da er Ivar Hoff bedre med sin "Han hadde spenst som en tepose". "Spennende kar denne Werni, hardere mottak enn skudd" Hoff er epic! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Eller noe sånt som: "Denne kampen kan sammenlignes med ei sommernatt. Myggen er over alt!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå