Kriss^ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Merkelig straffe av Bjarnarson. Han pleier som regel å sette den høyt til høyre.. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Eh... Det var en riktig straffe, for bentley kommer for sent inn og sparker nielsen i beina. Se her. Etter 4.24 kan du se situasjonen. Jeg syntes den er vanvittig billig Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Ah Irriterer meg at han må sette den like lavt til samme side den andre gangen! Han må fyre den i mål i motsatt side. Keeperen vil mest sannsynlig gå til samme siden en gang til. Endret 10. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Ah Irriterer meg at han må sette den like lavt til samme side den andre gangen! Han må fyre den i mål i motsatt side. Keeperen vil mest sannsynlig gå til samme siden en gang til. Mest sannsynlig? Det tviler jeg på. De fleste keeperne hadde gått i motsatt side, for de hadde ikke trodd at spilleren skulle skyte på samme sted to ganger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg synes at Bolanos skal bytte tilbake til den gamle signaturen sin jeg. Og avatar. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ah Irriterer meg at han må sette den like lavt til samme side den andre gangen! Han må fyre den i mål i motsatt side. Keeperen vil mest sannsynlig gå til samme siden en gang til. Ingenting som tildiser at Brann hadde vunnet selv om straffen hadde sitti. Dessuten ble jo ODD fratatt en soleklar straffe i 2. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Ser dere for dere lett seier mot oss på 16. eller? Jeg tror ikke vi klarer poeng faktisk. Bergen, 16. mai blir en knalltøff utfordring, men heldigvis blir sannsynligvis Fevang klar, så vi mangler bare Solo i førsteelleveren EDIT: Trodde jeg var i Brann-tråden Var til dere Brann-supportere Endret 11. mai 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvis Brann spiller som de gjorde mot oss, har jeg ingen problem med å se 3 poeng til Sørlandet, men regner med at de skjerper seg. 16 mai og hjemmekamp har vel en viss motivasjonsfaktor. Håper bare ikke LSK skjerper seg og snur det helt enda heller Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, LSK er nok sugne på å endelig vinne på hjemmebane, samtidig som ODD garantert går offensivt ut. Det kan bli en morsom kamp å se. Vinner ODD blir det toppoppgjør i Kristiansand 24. Den kampen blir nok uansett morsom og full av mål. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hiver meg nok i bilen og kjører et par timer for å få med meg kampen mot start den 24 ja. Kristiansand er en herlig by, og hvem skulle trodd et oppgjør mellom to lag som i fjor befant seg i adecco skulle klassifiseres som et toppoppgjør Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er nervøs nå. Vi har to vanskelige kamper på rad, Brann i Bergen på 16. mai, det blir horribelt fælt å sitte på jobb og vente på SMS om kampen Odd blir kjempevanskelig, med min gamle helt Valencia til å drible seg nedover og legge ballen på hodet til altfor høye Kovacs. Klarer vi poeng i noen av disse to kampene, hopper jeg i taket Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er nervøs nå. Vi har to vanskelige kamper på rad, Brann i Bergen på 16. mai, det blir horribelt fælt å sitte på jobb og vente på SMS om kampen Odd blir kjempevanskelig, med min gamle helt Valencia til å drible seg nedover og legge ballen på hodet til altfor høye Kovacs. Klarer vi poeng i noen av disse to kampene, hopper jeg i taket Hey! Jeg kjenner også Alex Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tror start-odd blir veldig veldig jevnt. Kjenner hverandre godt, og har hatt en tilnærmet like god sesong så langt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tror start-odd blir veldig veldig jevnt. Kjenner hverandre godt, og har hatt en tilnærmet like god sesong så langt. Som om jeg skulle sagt det selv. Men vi har en utenomjordisk spiller som avgjør ting på egenhånd, så jeg spår at vi vinner kampen 4-3 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Var det da. Tror nok Odd har en fin sjanse i Kristiansand. Hadde godt taket på start i fjor, og Odd har fremdeles til gode å ikke gå offensivt ut. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Var det da. Tror nok Odd har en fin sjanse i Kristiansand. Hadde godt taket på start i fjor, og Odd har fremdeles til gode å ikke gå offensivt ut. Det er sant, men jeg synes vi også har gått offensivt ut i alle kampen med unntak av drittkampen mot AaFK. BLir en spennende kamp, men jeg er veldig redd for poengtap her. Årst er muligens tilbake til kampen, men jeg er 99% sikker på at Hulsker har spilt seg til fast plass på laget i Captains skadefravær, han er jo toppscorer i TL og greier. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nå skal det være sagt, at om det er et lag jeg synes det er greit å avgi poeng til så er det start. Men håper jo det ikke skjer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Advarsel! Fare for blå slakt på Lerkendal 16. mai!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Vet at denne artikkelen er gammel, men vet ikke om den er postet: Bananas gråt i to dager TL-klubbene ville ikke ha han gratis engang. Var han så dårlig? :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ingen så jo potensialet hans. Merkelig egentlig. Supporterne til Odense fløy i flint da han ble solgt, for de visste hva som bodde i han, selv om han snaut fikk spille på B-laget. Må forøvrig rose Matta. Kjempegode kjøp siste to årene. Clay, Bola, Hunter, Bruer, og Owello er fantastiske kjøp, og har jo snaut kostet noe tilsammen. I tillegg har de fått Fevang, Hulsker og Høie til å blomstre i år, og det er jeg fantastisk takknemmelig for. Trekker tilbake alt jeg har sagt om Matta og den "inkomtetnte" ledelsen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå