Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah :p Irriterer meg at han må sette den like lavt til samme side den andre gangen! Han må fyre den i mål i motsatt side. Keeperen vil mest sannsynlig gå til samme siden en gang til.

Mest sannsynlig? Det tviler jeg på. De fleste keeperne hadde gått i motsatt side, for de hadde ikke trodd at spilleren skulle skyte på samme sted to ganger.

Lenke til kommentar
Ah :p Irriterer meg at han må sette den like lavt til samme side den andre gangen! Han må fyre den i mål i motsatt side. Keeperen vil mest sannsynlig gå til samme siden en gang til.

Ingenting som tildiser at Brann hadde vunnet selv om straffen hadde sitti. Dessuten ble jo ODD fratatt en soleklar straffe i 2. :p

Lenke til kommentar

Ser dere for dere lett seier mot oss på 16. eller? :)

Jeg tror ikke vi klarer poeng faktisk. Bergen, 16. mai blir en knalltøff utfordring, men heldigvis blir sannsynligvis Fevang klar, så vi mangler bare Solo i førsteelleveren :D

EDIT: Trodde jeg var i Brann-tråden :p Var til dere Brann-supportere :)

Endret av 7Bolanos
Lenke til kommentar

Hvis Brann spiller som de gjorde mot oss, har jeg ingen problem med å se 3 poeng til Sørlandet, men regner med at de skjerper seg. 16 mai og hjemmekamp har vel en viss motivasjonsfaktor. Håper bare ikke LSK skjerper seg og snur det helt enda heller :p

Lenke til kommentar

Ja, LSK er nok sugne på å endelig vinne på hjemmebane, samtidig som ODD garantert går offensivt ut. Det kan bli en morsom kamp å se. Vinner ODD blir det toppoppgjør i Kristiansand 24. Den kampen blir nok uansett morsom og full av mål.

Lenke til kommentar

Hiver meg nok i bilen og kjører et par timer for å få med meg kampen mot start den 24 ja. Kristiansand er en herlig by, og hvem skulle trodd et oppgjør mellom to lag som i fjor befant seg i adecco skulle klassifiseres som et toppoppgjør :)

Lenke til kommentar

Jeg er nervøs nå. Vi har to vanskelige kamper på rad, Brann i Bergen på 16. mai, det blir horribelt fælt å sitte på jobb og vente på SMS om kampen :( Odd blir kjempevanskelig, med min gamle helt Valencia til å drible seg nedover og legge ballen på hodet til altfor høye Kovacs.

Klarer vi poeng i noen av disse to kampene, hopper jeg i taket :)

Lenke til kommentar
Jeg er nervøs nå. Vi har to vanskelige kamper på rad, Brann i Bergen på 16. mai, det blir horribelt fælt å sitte på jobb og vente på SMS om kampen :( Odd blir kjempevanskelig, med min gamle helt Valencia til å drible seg nedover og legge ballen på hodet til altfor høye Kovacs.

Klarer vi poeng i noen av disse to kampene, hopper jeg i taket :)

Hey! Jeg kjenner også Alex :)

Lenke til kommentar
Tror start-odd blir veldig veldig jevnt. Kjenner hverandre godt, og har hatt en tilnærmet like god sesong så langt.

Som om jeg skulle sagt det selv. Men vi har en utenomjordisk spiller som avgjør ting på egenhånd, så jeg spår at vi vinner kampen 4-3 :)

Lenke til kommentar
Var det da. Tror nok Odd har en fin sjanse i Kristiansand. Hadde godt taket på start i fjor, og Odd har fremdeles til gode å ikke gå offensivt ut.

Det er sant, men jeg synes vi også har gått offensivt ut i alle kampen med unntak av drittkampen mot AaFK. BLir en spennende kamp, men jeg er veldig redd for poengtap her. Årst er muligens tilbake til kampen, men jeg er 99% sikker på at Hulsker har spilt seg til fast plass på laget i Captains skadefravær, han er jo toppscorer i TL og greier.

Lenke til kommentar

Ingen så jo potensialet hans. Merkelig egentlig. Supporterne til Odense fløy i flint da han ble solgt, for de visste hva som bodde i han, selv om han snaut fikk spille på B-laget.

Må forøvrig rose Matta. Kjempegode kjøp siste to årene. Clay, Bola, Hunter, Bruer, og Owello er fantastiske kjøp, og har jo snaut kostet noe tilsammen. I tillegg har de fått Fevang, Hulsker og Høie til å blomstre i år, og det er jeg fantastisk takknemmelig for. Trekker tilbake alt jeg har sagt om Matta og den "inkomtetnte" ledelsen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...