Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 jeg håper såklart på Lyn, mest pga at Start har mulighet å dra forbi dem da Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 5014 på ullevål, haha. latterlig :b Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 3000 fra RBK.... Men jaja... dritkamp... gørr kjedeli Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Henriksen på benken viser iallefall at han ikke duger. Ivers, Prica, Sapara, med fler er sliten fra 70 min og ut, og i 89'ende min, da bytter han på Sellin. Hva med han nye Zahora? Får ikke sjansen han. Latterlig Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 jada, ser meg fornøyd med at de bare fikk et poeng nå er det straka veien til tabelltopp mot Brann Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Henriksen på benken viser iallefall at han ikke duger. Ivers, Prica, Sapara, med fler er sliten fra 70 min og ut, og i 89'ende min, da bytter han på Sellin. Hva med han nye Zahora? Får ikke sjansen han. Latterlig Skulle ha trukket ned Ivers, satt Prica på topp med sellin ved siden, Zahora på høyre. Bøtte med kjeft hadde også vært på sin plass, for mere "lomping" etter ballen har jeg ikke sett på lenge. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Vi har en dårlig dag, spiller langt fra bra, men vinner 3-0. Fantastisk Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 hørte at Myggen var fantastisk! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 hørte at Myggen var fantastisk! Det gjorde ikke jeg. Men ærlig talt fikk jeg ikke med meg alt som skjedde, var for opptatt med å fyre opp idioter til å åpne kjeften. Vi er jo 30 stk som synger, og det er skuffende. JA TIL SANGPLIKT! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hvorfor i svarte sammenligner Semb Bolanos med Beckham? Jeg blir så jævlig lei av all oppskrytinga av Bolanos Edit: Der ble han lik Ronaldo også ja semb, bra! Endret 6. mai 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Du vet da at hans beskrivelser er: Klasse Høy Klasse Superklasse Ultraklasse Norges beste Blant verdens beste Beckhamklasse Ronaldoklasse Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Viser hvor sultet de er på talenter. Og siden norske talenter ikke telles så.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 jada, ser meg fornøyd med at de bare fikk et poeng nå er det straka veien til tabelltopp mot Brann 16. mai kamp på stadion, det skjer ikke. Jeg er der for å være sikker på det og. Må bare ta vare på Bolanos så er resten gjort. Vi er i form nå, blir ikke lett for dere. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 jada, ser meg fornøyd med at de bare fikk et poeng nå er det straka veien til tabelltopp mot Brann 16. mai kamp på stadion, det skjer ikke. Jeg er der for å være sikker på det og. Må bare ta vare på Bolanos så er resten gjort. Vi er i form nå, blir ikke lett for dere. Helt enig. Skal mye til for å slå Brann på 16 mai. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Brann går uansett på tap på lørdag. 564 dager siden Odd's siste hjemmetap. Ikke sjans for at det kommer mot et subpar brann i Skien. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Brann går uansett på tap på lørdag. 564 dager siden Odd's siste hjemmetap. Ikke sjans for at det kommer mot et subpar brann i Skien. Hvor mange dager av de har vært i tippeligaen? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 FFK-TIL i dag og en ny mulighet for Tromsø til å enten vise at de fortsatt er TLs mest generøse lag bakover og/eller ta en ny overraskende borteseier på en bane hvor statistikken er totalt elendig. Til informasjon har TIL aldri tatt poeng i Fredrikstad. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Brann går uansett på tap på lørdag. 564 dager siden Odd's siste hjemmetap. Ikke sjans for at det kommer mot et subpar brann i Skien. Hvor mange dager av de har vært i tippeligaen? Det skal sies at dette er primært 1 divisjon i fjor samt cupcamper, og kampene i årets sesong. Bra uansett. Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Ser ikke bra ut for Tromsø Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Håper TIL scorer mange mål i andre omgang. Har Rushfeldt og Moldskred på TL-laget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå