Samcki Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Keepertabbekvelden.... jøss at det går ann... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 gah der gulla enga, nesten første gang de låner ballen så kommer den tabben Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Vært digg om Molde hadde tapt igjen. Da har RBK virkelig kunnet rykke fra. edit: Men om Enga taper så ryker jo Martin Andresen. Dilemma. Endret 6. mai 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Enga spiller jo mer rævvafotball enn Wimbledon gjorde under Drillo. Verste jeg har sett. Håper Enga taper for Engas skyld, synes synd på de hvis Andresen & co skal få lov å fortsette å spille så destruktivt som dette. De har jo spillermateriell som er mer enn godt nok for å spille ordentlig fotball. Endret 6. mai 2009 av Solaar Lenke til kommentar
i93 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Er det mulig?! For en tabbe av Larsen. Det er jo helt utrolig at Molde ikke har utlignet også. Molde vinner 2-1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Stabæk på direkte nedrykk. Så digg. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Deilig med en fortjent VIF-seier over Molde. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 VIF var klart best. Ingenting å si på det. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 LSK gjør det like bra som ifjor! :!: Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) VIF var klart best. Ingenting å si på det. klart best? håper du tuller? Endret 6. mai 2009 av Havard_92 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 VIF var klart best. Ingenting å si på det. klart best? håper du tuller? Nja, misforstå meg rett. Klart at Molde spilte bra de også, men kan ikke si noe på at VIF tar med seg alle poengene hjem. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 IK START TE Æ DØR!!!! Burde vunnet 5-0 idag men jaja 3 poeng er 3 poeng Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Oh-a-o-a-oh Heltane fra Sørlandet! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 VIF var klart best. Ingenting å si på det. klart best? håper du tuller? Nja, misforstå meg rett. Klart at Molde spilte bra de også, men kan ikke si noe på at VIF tar med seg alle poengene hjem. Man kan si ganske mye om det faktisk. Det er vel bare i Norge vi hyller et lag som spiller så defensiv fotball som det her. Det verste jeg ser er når et lag går ut på banen kun for å ødelegge for motstanderen. Surt tap det her, kjenner jeg koker. Makan til helvetesmøkkafotball Andresen ønsker å spille. Eller som kommentatoren selv sa: "Jeg har ikke sett så god forsvarsfotball siden Drillos storhetstid". Nei, takk gode gud for det! Larsen spesielt, men også Andreasson og til dels Hoseth kan gå hjem sammen med Andresen og skamme seg. Godkjent alikevel for de fleste Molde-spillerne, ikke lett å forsøke å spille fotball mot et lag med 11 spillere på egen 16-meter. Og Kudos til dommeren for en godt gjennomført kamp, selv om han godt kunne gitt hjemmelaget en straffe eller to som straff mot Vif's anti-fotball. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Fy faen, Bananas og Start dominerer i TL jo. Må si de spiller imponerende fotball. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Haha, Gustavinho. Sånt skjer når man filmer seg til straffe. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Lo litt av den ja. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 FILMER? soleklart! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Kjedelig kamp... Lyn er bare elendige som always RBK er bare tunge, andreballen er jo ingen som gidder å gå på... ingen av lagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå