Armageddon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 NFF på sitt beste. Blir CL på pc'n og RBK på tv'n i kveld.. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Vil heller se kampen på Stamford Bridge enn den på Ullevål. Uansett så starter tippeligakampen uvanlig sent. 21:15. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Hovedkampen 21.15? Hvorfor? Hovedkampen starter jo alltid 20.00, er jo vanvittig teit å kjøre den samtidig med CL kampen. Om jeg ikke husker feil, så spilte Lyn og VIF kamp kl. 21.30 for noen sesonger siden. Men er enig, det er et merkelig tidspunkt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 BTW Lyn-Liverpool 05.08.09 til dere som er interesert Lenke til kommentar
i93 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva synes dere om MFK i år? De har hatt de fineste angrepene i år etter min mening. Spiller bra fotball. Men jeg tviler på de greier en så bra posisjon til slutten av sessongen. Tipper på en 6.plass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Hva synes dere om MFK i år? De har hatt de fineste angrepene i år etter min mening. Spiller bra fotball. Men jeg tviler på de greier en så bra posisjon til slutten av sessongen. Tipper på en 6.plass. De har hatt en fantastisk sesong så langt, og vil ikke overraske meg om de fortsetter å dominere med senegaleserne på topp. Tror ikke de greier vinne da, men de får nok en plassering blant de 4-5 beste. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva synes dere om MFK i år? De har hatt de fineste angrepene i år etter min mening. Spiller bra fotball. Men jeg tviler på de greier en så bra posisjon til slutten av sessongen. Tipper på en 6.plass. De har hatt en fantastisk sesong så langt, og vil ikke overraske meg om de fortsetter å dominere med senegaleserne på topp. Tror ikke de greier vinne da, men de får nok en plassering blant de 4-5 beste. Tipper noe slikt jeg også. Men Molde har vert ganske ustabil tidligere. Spiller supert en periode, for så å falle ned til et nivå som ikke hører hjemme i tippeligaen. Men får håpe de blir mer stabile i år, så kanskje dette blir en morsom å spennende sessong Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ullevaal i kveld! Hehe, tipper du får lite selskap. Lyn ligger vel på rundt 3000 i snitt, og nårdette er midtukekamp, går utrolig sent, og det i tillegg er storkamp i CL samtidig, synes jeg synd på Lyn. Tipper 2500, om ikke det kommer utrolig mange fra Trondheim Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det vil si 2200 i svingen ved RBK og 300 resten. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som tør å tippe hvordan det går mellom MFK og VIF idag? Jeg tipper 1-1. Mame Diouf scorer for Molde. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 jeg tror Molde vinner 2-0 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Molde og Enga spiller uavgjort, Enga kommer garantert til å skade en eller 2 spillere på Molde. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvilken kamp skal jeg se. Hvilken blir artigst. hmm. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ajajajaj, Bortedraktene til LSK var stygge Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ser LSK stiller i passende nedrykksrøde drakter. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 synes det ser ut som en LSK-kopi av AS Roma sin drakt Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 HAHAHAHAHAHAHAHA LSK keepern tok en Arason aldri sett live før, en opplevelse Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 synes det ser ut som en LSK-kopi av AS Roma sin drakt HAHA:P og HAHA keeper. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 synes det ser ut som en LSK-kopi av AS Roma sin drakt HAHA:P og HAHA keeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå