tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 A lotta love for a goal. Neida, jeg ga en stor klem til en feit ukjent Utd supporter på Old Trafford når vi putta der. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 A lotta love for a goal. Ble klemt fra alle vinkler på alle målene jeg :!: Men var koselig det. Gleden var fantastisk. Leggene mine er blåe, hoppet inn i alle setene som var på Ullevaal tror jeg. Synes forøvrig det var elendig at det ikke var neon storskjerm over hjemmefansen, slik at vi kunne se noe. Også teit med bare en etasje i den ene svingen, men to på resten. Fikk ikke inntryll av at Ullevaal var 10.000 større enn Sør Arena, snarere tvert imot. Men sånn er det. Noen som fikk med seg hvor mange tilskuere det var i går? Tipper rundt 8.000. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg klemmer også ukjente når RBK putter Og 5 dager til med avatar og signatur, Kjetil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Synes du fortsatt kan ha den jeg. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) * Broren blir avbildet med Enga-skjerf under cupfinalen. Hva har det med han å gjøre? Er det noe galt med at broren heier på han? USAKLIG! Endret 4. mai 2009 av Natrium Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 dette er bare trolling og krangel: http://www.menigheden.no/vbforum/showthread.php?t=4889 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Syntes det er tull med hele judas-greiene. Karen stod på for Start i en god del år. Minner meg om hvordan endel av Brann-fansen tok helt av når Karadas gikk til RBK i sin tid. Ikke akkurat en type supporter-adferd som er til inspirasjon. Men om ikke annet så fremstår det som gode eksempler som jeg kan vise til ungene mine om hvordan ting ikke bør gjøres. Mer fokus på lidenskap og mindre på bitterhet og hat. The way of the jedi. Start har alltid vært klubben jeg i alle år har likt mest av rivalene. Godt humør, flott by og har hatt mye artig å vise på banen opp gjennom årene. Syntes det er synd noen av supporterne deres ødelegger litt av dette glansbildet jeg har av klubben. Jeg håper folk kan revurdere og trå vekk fra "the dark side of the force". My two cents. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stakkars gutt! Off.. blir vel 3-4 mål til Bolanos, da.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stakkars gutt! Tror han greier det bra jeg Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Selvfølgelig. Gutten er like gammel som meg.. Må nesten se kampen for å se hvordan han gjør det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Faen. Jeg blir så irritert over hvordan Piiroja gikk opp i duell mot Skjelbred på søndag. Han vinner duellen klart, men likevel moser han albuen inn i hodet til Skjelbred så han får sprukket tommehinne og liten hjernerystelse. Hva faen er poenget? Jævla møkkaspiller. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Han har bolleklipp. Nuff said. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Han har bolleklipp. Nuff said. hahaha.. Men faen så jævlig det var. Hopper opp og vinner klart, likevel fyrer han albuen ned i hodet på Skjelbred.. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hovedkampen 21.15? Hvorfor? Hovedkampen starter jo alltid 20.00, er jo vanvittig teit å kjøre den samtidig med CL kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå