DJ_Dark Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Søppel kommer nok til å klikke ja. Klart det svir. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Hoff = Start supporter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Hoff = Start supporter Merker dette. Og det putta Bananas. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Hahahaha, tror nok 7Bolanos glemmer resten av kampen nå. Bolanos avgjør ja. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Fortjent resultat. Bra kamp for en nøytral supporter. Skulle vært 3-1, så ble det 2-2 istedet. skuddet til bananas var jo inne, ifølge vgtv sine repriser iallefall. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Flotters med poeng på Alfheim Hørtes virkelig ut som han melodi grand prix fyren som var speaker for tromsø Lenke til kommentar
sureup Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 AHHHH SÅ FANTASTISK KAMP! Snytt for et mål men vi kommer igjen og vinner FORTJENT!!! VI Æ START! Var HERLIG å være på ullevaal idag Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Haha omg, det er sykt typisk. Skulle vært 1-3 så blir det 2-2 plutselig. 7Bolanos kommer til å klikke. EDIT: Og det var Hæstad og, 7Bolanos kommer til å klikke enda mer. Klikket positivt rett etterpå jeg. Sinnsykt digg kamp, vi jublet hemningsløst på "målet" til Bola, alle så jo den var inne, utenom teamet til Moen, selvfølgelig. Ingen som får med seg hetsen vi gjennomgår i dag? Alle hater jo Doffen-banneren vår. Men likte den jeg. Støtter den fullt ut. Håper inderlig jeg slipper å se Doffen i Start igjen. TLs mest oppskrytte spiller. Som jeg skrev i VIF-tråden; Gledet meg å se han på bakerste stolpe, så meg rett inn i øynene, og vi buet og skrek mot han, og han hadde tårer i øynene og ristet på hodet. Det er et bilde jeg aldri glemmer. Grunner til hatet mot Judas: * Han forlot klubben til fordel for VÅLERENGA. Ikke et hvilket som helst lag. * Han sier han aldri vil spille mot Start, men gjør det likevel. * Han sier på VIF-TV at han ikke reiser til Sørlandet uten å ha slått Start. * Han kysser klubblogoen etter cupfinalen * Broren blir avbildet med Enga-skjerf under cupfinalen. Ble også vist bort fra slottet i går. Vi holdt en banner med "Faen ta NFF" foran slottet, så kom en mann fra Garden og skrek: "GÅ!" Spurte om veien til Bislett Kebab, men han skrek bare igjen: "Bare gå!" Fikk dog et fint bilde på trappa på regjeringa Var en kjempegøy tur. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Haha omg, det er sykt typisk. Skulle vært 1-3 så blir det 2-2 plutselig. 7Bolanos kommer til å klikke. EDIT: Og det var Hæstad og, 7Bolanos kommer til å klikke enda mer. Klikket positivt rett etterpå jeg. Sinnsykt digg kamp, vi jublet hemningsløst på "målet" til Bola, alle så jo den var inne, utenom teamet til Moen, selvfølgelig. Ingen som får med seg hetsen vi gjennomgår i dag? Alle hater jo Doffen-banneren vår. Men likte den jeg. Støtter den fullt ut. Håper inderlig jeg slipper å se Doffen i Start igjen. TLs mest oppskrytte spiller. Som jeg skrev i VIF-tråden; Gledet meg å se han på bakerste stolpe, så meg rett inn i øynene, og vi buet og skrek mot han, og han hadde tårer i øynene og ristet på hodet. Det er et bilde jeg aldri glemmer. Grunner til hatet mot Judas: * Han forlot klubben til fordel for VÅLERENGA. Ikke et hvilket som helst lag. * Han sier han aldri vil spille mot Start, men gjør det likevel. * Han sier på VIF-TV at han ikke reiser til Sørlandet uten å ha slått Start. * Han kysser klubblogoen etter cupfinalen * Broren blir avbildet med Enga-skjerf under cupfinalen. Var en kjempegøy tur. Hva er så galt med Vålerenga? Ble også vist bort fra slottet i går. Vi holdt en banner med "Faen ta NFF" foran slottet, så kom en mann fra Garden og skrek: "GÅ!" Spurte om veien til Bislett Kebab, men han skrek bare igjen: "Bare gå!" Fikk dog et fint bilde på trappa på regjeringa Haha! Kongen liker NFF Endret 4. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 du var på kampen du også bananas7 jeg stod med Lars Olav jeg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 du var på kampen du også bananas7 jeg stod med Lars Olav jeg Ah, havna til slutt borte ved Ultras jeg. Var jo så fullt rundt dere og MtC Var det du og LO som holdt Svina-banneret, eller var det han og Magnus? Stor splid i menigheden om dette. Ville tilstander på forumet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 jeg var med å holdt svina banneret, var hvertfall bilde av meg på tv2-sporten igår med munnbind og plakaten så Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 jeg var med å holdt svina banneret, var hvertfall bilde av meg på tv2-sporten igår med munnbind og plakaten så Ligger det på nett? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 prøvd å finne det, men de viste bilder av det på Tippeliga-nachspielet og der kaller Davy meg usportslig Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Nice! Davy er jo den mest sportslige i byn... Såg forresten Davy ute på Tertnes, der han bor, men en pose med cola. Sikkert for å holde ut dagen. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 du var på kampen du også bananas7 jeg stod med Lars Olav jeg Ah, havna til slutt borte ved Ultras jeg. Var jo så fullt rundt dere og MtC Var det du og LO som holdt Svina-banneret, eller var det han og Magnus? Stor splid i menigheden om dette. Ville tilstander på forumet. Stod du med solbriller på? Så på TV bildene en gjeng i "menigheden" som kunne passe til din alder Flott jubel i allefall, topp kamp Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Stod du med solbriller på?Så på TV bildene en gjeng i "menigheden" som kunne passe til din alder Flott jubel i allefall, topp kamp Nei, stod med vanlige briller. Men var nok den gjengen ja Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 meg og LO etter 2-3 scoringa Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Står rett til venstre for det bildet jeg Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 meg og LO etter 2-3 scoringa Har dere ikke hørt om high-fives på sør-landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå