Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha omg, det er sykt typisk. Skulle vært 1-3 så blir det 2-2 plutselig. 7Bolanos kommer til å klikke. :p

EDIT: Og det var Hæstad og, 7Bolanos kommer til å klikke enda mer. :p

Klikket positivt rett etterpå jeg. Sinnsykt digg kamp, vi jublet hemningsløst på "målet" til Bola, alle så jo den var inne, utenom teamet til Moen, selvfølgelig.

Ingen som får med seg hetsen vi gjennomgår i dag? Alle hater jo Doffen-banneren vår. Men likte den jeg. Støtter den fullt ut. Håper inderlig jeg slipper å se Doffen i Start igjen. TLs mest oppskrytte spiller. Som jeg skrev i VIF-tråden; Gledet meg å se han på bakerste stolpe, så meg rett inn i øynene, og vi buet og skrek mot han, og han hadde tårer i øynene og ristet på hodet. Det er et bilde jeg aldri glemmer.

Grunner til hatet mot Judas:

* Han forlot klubben til fordel for VÅLERENGA. Ikke et hvilket som helst lag.

* Han sier han aldri vil spille mot Start, men gjør det likevel.

* Han sier på VIF-TV at han ikke reiser til Sørlandet uten å ha slått Start.

* Han kysser klubblogoen etter cupfinalen

* Broren blir avbildet med Enga-skjerf under cupfinalen.

Ble også vist bort fra slottet i går. Vi holdt en banner med "Faen ta NFF" foran slottet, så kom en mann fra Garden og skrek: "GÅ!" Spurte om veien til Bislett Kebab, men han skrek bare igjen: "Bare gå!" Fikk dog et fint bilde på trappa på regjeringa :)

Var en kjempegøy tur.

Lenke til kommentar
Haha omg, det er sykt typisk. Skulle vært 1-3 så blir det 2-2 plutselig. 7Bolanos kommer til å klikke. :p

EDIT: Og det var Hæstad og, 7Bolanos kommer til å klikke enda mer. :p

Klikket positivt rett etterpå jeg. Sinnsykt digg kamp, vi jublet hemningsløst på "målet" til Bola, alle så jo den var inne, utenom teamet til Moen, selvfølgelig.

Ingen som får med seg hetsen vi gjennomgår i dag? Alle hater jo Doffen-banneren vår. Men likte den jeg. Støtter den fullt ut. Håper inderlig jeg slipper å se Doffen i Start igjen. TLs mest oppskrytte spiller. Som jeg skrev i VIF-tråden; Gledet meg å se han på bakerste stolpe, så meg rett inn i øynene, og vi buet og skrek mot han, og han hadde tårer i øynene og ristet på hodet. Det er et bilde jeg aldri glemmer.

Grunner til hatet mot Judas:

* Han forlot klubben til fordel for VÅLERENGA. Ikke et hvilket som helst lag.

* Han sier han aldri vil spille mot Start, men gjør det likevel.

* Han sier på VIF-TV at han ikke reiser til Sørlandet uten å ha slått Start.

* Han kysser klubblogoen etter cupfinalen

* Broren blir avbildet med Enga-skjerf under cupfinalen.

Var en kjempegøy tur.

Hva er så galt med Vålerenga?

Ble også vist bort fra slottet i går. Vi holdt en banner med "Faen ta NFF" foran slottet, så kom en mann fra Garden og skrek: "GÅ!" Spurte om veien til Bislett Kebab, men han skrek bare igjen: "Bare gå!" Fikk dog et fint bilde på trappa på regjeringa :)

Haha! Kongen liker NFF :)

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar
du var på kampen du også bananas7 ;)

jeg stod med Lars Olav jeg :)

Ah, havna til slutt borte ved Ultras jeg. Var jo så fullt rundt dere og MtC :p Var det du og LO som holdt Svina-banneret, eller var det han og Magnus?

Stor splid i menigheden om dette. Ville tilstander på forumet.

Lenke til kommentar
du var på kampen du også bananas7 ;)

jeg stod med Lars Olav jeg :)

Ah, havna til slutt borte ved Ultras jeg. Var jo så fullt rundt dere og MtC :p Var det du og LO som holdt Svina-banneret, eller var det han og Magnus?

Stor splid i menigheden om dette. Ville tilstander på forumet.

Stod du med solbriller på?

Så på TV bildene en gjeng i "menigheden" som kunne passe til din alder :)

Flott jubel i allefall, topp kamp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...