Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Som sagt, i kamper der VIF spiller mot RBK, LSK, Brann og sånne lag håper jeg at VIF vinner. :)

Er det noen norske lag du ikke håper VIF skal vinne mot?

Altså, bare de 3-4 største lagene (LSK, RBK, Brann, Viking). De kan gjerne tape mot Molde, Odd Grenland, Sandefjord, Godset, Fredrikstad, Start, Stabæk, Lyn, Aalesund, Tromsø, Bodø/Glimt, Alta, Skeid, Nybergsund, HamKam, Sogndal, Tromsdalen, Moss, Hønefoss, Mjøndalen, Haugesund, Løv-Ham, Notodden, Bryne, Kongsvinger. Skal jeg nevne flere lag? :)

Jeg bor i Oslo, og da synes jeg det er greit at VIF slår lag fra de andre storbyene.

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som sagt, i kamper der VIF spiller mot RBK, LSK, Brann og sånne lag håper jeg at VIF vinner. :)

Er det noen norske lag du ikke håper VIF skal vinne mot?

Altså, bare de 3-4 største lagene (LSK, RBK, Brann, Viking). De kan gjerne tape mot Molde, Odd Grenland, Sandefjord, Godset, Fredrikstad, Start, Stabæk, Lyn, Aalesund, Tromsø, Bodø/Glimt, Alta, Skeid, Nybergsund, HamKam, Sogndal, Tromsdalen, Moss, Hønefoss, Mjøndalen, Haugesund, Løv-Ham, Notodden, Bryne, Kongsvinger. Skal jeg nevne flere lag? :)

Jeg bor i Oslo, og da synes jeg det er greit at VIF slår lag fra de andre storbyene.

Det der hørtes bare absurd ut.

Lenke til kommentar
Virker som en fin unnskyldning til å rakke ned på alle oss andre her inne, men samtidig si ifra deg alt "ansvar" når Enga taper kamper. Kudos.

Hahaha. Godt sagt!

Så de skal slå de "beste" og tape mot de "dårlige"?

Hvilken del av "Jeg bor i Oslo, og da synes jeg det er greit at VIF slår lag fra de andre storbyene." forstår du ikke?

Hvilken del av det vi sier skjønner du ikke?

Lenke til kommentar

Jeg håpet at Chelsea skulle slå ut Liverpool. Gjør det meg til Chelsea-supporter? Nei.

Jeg vil at Barca skal slå ut Chelsea. Gjør det meg til Barca-supporter? Nei.

Jeg håper at RBK (og alle andre norske lag) skal komme så langt som mulig i CL. Gjør det meg til supporter av de lagene? Nei.

På samme måte vil jeg at VIF slår Brann, LSK, RBK. Gjør det meg til VIF-supporter? Nei.

Så hva faen vil dere frem til?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

At det er feigt at du kan "mobbe" supportere fordi laget deres taper mot Vålerenga, mens du er immun mot slikt, siden du ikke har noe favorittlag i Tippeligaen.

Lenke til kommentar
At det er feigt at du kan "mobbe" supportere fordi laget deres taper mot Vålerenga, mens du er immun mot slikt, siden du ikke har noe favorittlag i Tippeligaen.

Helt enig. Det blir helt absurd om du kan rakke ned på andre supportere når deres lag taper mot Enga, men ingen kan rakke ned på deg siden du "heier" jo ikke på Enga. Det blir som om jeg skulle sagt til en som er blodfan av Leeds når de taper mot f. eks Peterbrough: "Haha der ble du så eid! Fy faen dere suger", og jeg ikke er Peterbrough fan.

Lenke til kommentar

TIL har hatt relativt god kontroll på Kovacs,Bentley er noe verre da han er mer uforutsigbar. Må nesten si jeg er imponert over at vi ikke har sluppet inn mål ennå :!:

Yttergård Jenssen har vært svak til nå med unntak av pasningen i forkant av den store sjangsen til Moldskred. Håper han hevder seg i andreomgangen og legger noen gode pasninger,da kommer nok scoringene ganske fort ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...