Samcki Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Tamt Aalesund i dag. Bra spilt av Molde Endret 2. mai 2009 av Samcki Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nok en gang grøsser jeg av å se tabellen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Nok en gang grøsser jeg av å se tabellen. Ja, det laget på andreplass burde ikke ha vært så høyt. Og så ler jeg av VIF-folka utenfor butikken som gir ut kuponger slik at jeg kan se VIF - Start for halv pris. De tror jeg virkelig gidder å betale 50,- for å se to elendige lag spille. :!: Fikk gratisbilletter forrige sesong (VIF - B/G), og angret virkelig på at jeg gadd å dra på kampen da. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 jeg DIGGER 3.plassen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hva skjedde Aafk skulle jo vinne. Greit nok, de fikk jo ikke i gang spillet sitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nok en gang grøsser jeg av å se tabellen. Ja, det laget på andreplass burde ikke ha vært så høyt. Dere ligger jo flott langt nede Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Husker ikke helt hva Tørum kjøpte, men jordbær var gjengangeren hos hele familien. Jordbærkuler, softis med jordbærstrø Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tørum begynte sikkert å grine når han ikke fikk sjokoladestrø på sin. Nei huff, den var slem. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nå roer vi oss, Armageddon!! Selv om det var ganske morsomt.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Nok en gang grøsser jeg av å se tabellen. Ja, det laget på andreplass burde ikke ha vært så høyt. Dere ligger jo flott langt nede Hvem er dere? Jeg holder kun med ett lag i hele verden, og de har vunnet VM for klubblag, ligacupen, Community Shield denne sesongen. Laget leder PL, og går nok mot sin tredje strake ligatittel nå. De er også i semifinalen av Champions League, og har et herlig utgangspunkt før den avgjørende kampen. Så vil ikke si at vi ligger så flott langt nede. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Tror du har antydet før at du heier på Enga, Latias. Endret 3. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Nah, da har du sikkert lest feil. I enkelte tilfeller (VIF - LSK, VIF - RBK, VIF - Brann) håper jeg så klart at VIF vinner, siden de er fra samme by som meg, men jeg er ingen supporter av dem. Hadde jeg vært supporter, hadde jeg nok gått på hver eneste hjemmekamp, for stadion ligger ti minutter unna, men jeg er ikke det. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 10 minutter unna? Er sikkert mange Vif-supportere som skulle ønske de bodde så nærmt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tror de fleste har regnet med at du er Enga-fan, Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Tror de fleste har regnet med at du er Enga-fan, Latias. Synd. Sjekk her. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tror de fleste har regnet med at du er Enga-fan, Latias. Synd. Sjekk her. Greit det Men før tror jeg at du har sagt ting som: "håper enga vinner i dag" og sånne ting, men mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Tror de fleste har regnet med at du er Enga-fan, Latias. Synd. Sjekk her. Greit det Men før tror jeg at du har sagt ting som: "håper enga vinner i dag" og sånne ting, men mulig jeg tar feil Som sagt, i kamper der VIF spiller mot RBK, LSK, Brann og sånne lag håper jeg at VIF vinner. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Men du er ikke en VIF supporter.. Greit Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Som sagt, i kamper der VIF spiller mot RBK, LSK, Brann og sånne lag håper jeg at VIF vinner. Er det noen norske lag du ikke håper VIF skal vinne mot? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Dotten er inne på noe, om du håper at VIF vinner mot alle så er du vel forsåvidt en supporter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå