DanielL Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Høgmo er en trener med mer offensiv tankegang enn Nilsen så tror ikke det skal være noe problem Husk hvordan Tromsø spilte under han i 2004, og stallen var dårligere ved det punktet. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hahahaha! ALTA vant over Glimt i dag! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Moro for Alta. At Glimt snubler i sesongoppkjøringen er intet nytt. I fjor vant Rosenborg 8-1 over Glimt 2 måneder før Tippeliga-start. Vi husker vel alle hvordan det gikk da lagene møttes da det virkelig gjaldt? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hehe Glimt slo til når det gjalt ja... Resultater fra treningskamper kan være ganske betydningsløse til tider ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Håper Brann henter Moldskred, han har kvaliteter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Moro for Alta. At Glimt snubler i sesongoppkjøringen er intet nytt. I fjor vant Rosenborg 8-1 over Glimt 2 måneder før Tippeliga-start. Vi husker vel alle hvordan det gikk da lagene møttes da det virkelig gjaldt? Var det ikke 8-0 da? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Håper Brann henter Moldskred, han har kvaliteter.15mill og han er all yours ^^ Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hahahaha! ALTA vant over Glimt i dag! Jepp - lover bra dette for Glimt. btw: Tror Glimt slo Odd.... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ja, og poenget ditt er?... forstatt udmykende å bli slått av Alta... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 I cup og serie, ja. I treningskamp, nei. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Alta er jo slett ikke et så dårlig lag da. Ikke at de er så jævlig bra heller men å tape over de i en treningskamp i januar er ikke en big deal. Og dette kommer fra en som hate hate hate bodø-glimt. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 hate hate hater jeg glimt? Har masse familie som heier på glimt, så nei. Men treningskamp er ikke noe big deal nei... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nei, jeg som TIL fan hater glimt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Det er jo bare en treningskamp. Skjønner ikke hvorfor dere krangler om det. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Man må da ha noe å engasjere seg i utenfor sesongen og Vi TIL supportere har vel lite å si her da Alta har slått oss ut av cupen minst en gang nylig. Ang Moldskred er jeg lei alt snakket om prisen som er satt på han. Om et salg var ønsket ville prisen vært lavere,men han er en veldig viktig brikke i år og er derfor satt til en pris som ikke er sannsynlig,men et minimum for at TIL skal la han gå i denne tidsperioden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dere må ikke snakke styggt om Alta, de scorer faktisk en god del mål, skjerper de forsvarsleddet (som jeg tror de gjør) så kan klubben drømme om opprykk eller kvalikk til sesongen Men det er bare en morsom tanke Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sett mange Altakamper Sameboe? Hva er din vurdering av Mads Reginiussen? Hvor var han best på banen hos dere? Vil virkelig at han skal lykkes i TIL,men kan ikke se hvor han skal kunne få plass i førsteelleveren. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sett mange Altakamper Sameboe? Hva er din vurdering av Mads Reginiussen? Hvor var han best på banen hos dere? Vil virkelig at han skal lykkes i TIL,men kan ikke se hvor han skal kunne få plass i førsteelleveren. Reginiussen er utrolig god på sitt beste, han var veldig viktig for oss forrige sesong... Men ble dårlig etter han ble klar for TIL, eller han dabbet litt av... Utrolig god på frispark, løp og passninger... Dere vil nyte hans kunnskaper på midten. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 SKal bli spennede å se Mads. Sett noe særlig til Christian Reginiussen Sameboe? Blir han neste i Tromsø rekka? Hadde jeg vært Alta hadde jeg krevd en viss prosent av neste salg i salgene av Reginiussene, kan være gull verdt.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 SKal bli spennede å se Mads. Sett noe særlig til Christian Reginiussen Sameboe? Blir han neste i Tromsø rekka?Hadde jeg vært Alta hadde jeg krevd en viss prosent av neste salg i salgene av Reginiussene, kan være gull verdt.. Christian har helt klart talent, gleder meg til å se om han tar samme steg som det Tore og Mads har gjort, de har jo en fetter også på rekrutt laget som heter Daniel, også en spennende spiller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå