Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man må da ha noe å engasjere seg i utenfor sesongen og ;) Vi TIL supportere har vel lite å si her da Alta har slått oss ut av cupen minst en gang nylig.

 

Ang Moldskred er jeg lei alt snakket om prisen som er satt på han. Om et salg var ønsket ville prisen vært lavere,men han er en veldig viktig brikke i år og er derfor satt til en pris som ikke er sannsynlig,men et minimum for at TIL skal la han gå i denne tidsperioden.

Lenke til kommentar
Sett mange Altakamper Sameboe? Hva er din vurdering av Mads Reginiussen? Hvor var han best på banen hos dere? Vil virkelig at han skal lykkes i TIL,men kan ikke se hvor han skal kunne få plass i førsteelleveren.

Reginiussen er utrolig god på sitt beste, han var veldig viktig for oss forrige sesong... Men ble dårlig etter han ble klar for TIL, eller han dabbet litt av... Utrolig god på frispark, løp og passninger... Dere vil nyte hans kunnskaper på midten.

Lenke til kommentar
SKal bli spennede å se Mads. Sett noe særlig til Christian Reginiussen Sameboe? Blir han neste i Tromsø rekka?

Hadde jeg vært Alta hadde jeg krevd en viss prosent av neste salg i salgene av Reginiussene, kan være gull verdt..

Christian har helt klart talent, gleder meg til å se om han tar samme steg som det Tore og Mads har gjort, de har jo en fetter også på rekrutt laget som heter Daniel, også en spennende spiller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...