tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Tapte et eller annet veddemål da, Ari. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jaja, vant en 50-lapp jeg Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hoho. RBK på topp og Brann og LSK på direkte nedrykk. Dette blir en herlig vår. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Brann skal spille i morgen da, vi tar Glimt. (Er redd for at det kan gå stygt også da.) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Satser på at enga er nede der igjen etter kampen på søndag. Ingenting (utenom gull til Start) kunne gledet meg mer enn å se det møkkalaget rykke ned. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Både Brann, Enga og LSK ser ikke ut til å ha endret på noen ting fra i fjor. Brann og Enga er kanskje enda dårligere. LSK har ihvertfall kjøpt noen nye lovende spillere. På grensa til bekymringsfullt at de større lagene ikke klarer å hevde seg, særlig nå som det er enda flere lag i ligaen. Men det virker jo enda mer lovende for oss i Trøndelag når det er færre utfordrere. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hahaha de lot bentley ta straffen for å få hattrick og dermed mista 2 poeng hahahahhaha Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Satser på at enga er nede der igjen etter kampen på søndag. Ingenting (utenom gull til Start) kunne gledet meg mer enn å se det møkkalaget rykke ned. Gleder meg sykt til Ullevaal-kampen, ikke bare skal jeg dit Men ei skikkelig søt jente skal være med meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Hahaha de lot bentley ta straffen for å få hattrick og dermed mista 2 poeng hahahahhaha Haha, det der er nedtur. :!: Treneren klikka på han etter kampen. Ikke så ofte man får høre sånt rett etter at man har scoret to mål. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Gleder meg sykt til Ullevaal-kampen, Sure, dont doubt that.. Men ei skikkelig søt jente skal være med meg This I doubt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Gleder meg sykt til Ullevaal-kampen, ikke bare skal jeg dit Men ei skikkelig søt jente skal være med meg Likevel bruker du vel opp stemmen håper jeg? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ser nå at første målet til LSK skulle vært annulert. Ballen lå ikke helt stille, som den skal, når han tok frisparket. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 STEMME? HVA ER DET? IKKE NOE DU SKAL HA ETTER KAMP I ALLE FALL!! Fy faen så deilig. Makan til fortjent at vi slår LSK! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 STEMME? HVA ER DET? IKKE NOE DU SKAL HA ETTER KAMP I ALLE FALL!! Fy faen så deilig. Makan til fortjent at vi slår LSK! egentlig ikke,,,,LSK var uheldig bare, og dere fikk noen alt for lette mål Gleder meg sykt til Ullevaal-kampen, ikke bare skal jeg dit Men ei skikkelig søt jente skal være med meg Likevel bruker du vel opp stemmen håper jeg? ja, spess når jenta tar med seg typen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 STEMME? HVA ER DET? IKKE NOE DU SKAL HA ETTER KAMP I ALLE FALL!! Fy faen så deilig. Makan til fortjent at vi slår LSK! egentlig ikke,,,,LSK var uheldig bare, og dere fikk noen alt for lette mål Hæ? Dommern gjorde LSK gode, ellers sugde de hardt. Og mål skulle de ikke hatt heller. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 typisk RBK-supportere å bortforklare ting, dere var gode på 90-tallet under Eggen! Den tida er over! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Haha, DJ, så du kanskje når Occean var i EGEN banehavldel OG bak Rosenborgs forsvarsspilleren når stillingen var 1-0 da, og blir blåst offside pga. en idiotisk linjedommeren som ikke kan regelen mtp. egen banehalvdel+offside? Og dermed helt alene med keeperen? Hva med det da? Ikke overdriv, det var såvidt fortjent. Endret 26. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Faktisk fikk LSK et feilannulert mål... RBK skulle ikke hatt noe straffepsark. Men RBK var best klart best på banespillet denne gangen også og vant fortjent. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 typisk RBK-supportere å bortforklare ting, dere var gode på 90-tallet under Eggen! Den tida er over! Umulig å sammenligne. RBK var i en annen liga både økonomisk og spiller og trenerapparat i forhold til konkurentene. Jeg syntes tvert i mot at RBK har tatt steget opp igjen som norges klart beste lag overall selv om de aldri vil bli så dominerende som de var på 90 tallet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 typisk RBK-supportere å bortforklare ting, dere var gode på 90-tallet under Eggen! Den tida er over! Latterlig og oppbrukt uttalelse. Er vel ingen som nekter for at Eggen har lagt opp som trener. At RBK skal ta gull hvert år er det ingen som forventer. Men det trengs ikke mer enn et glimt på tabellen for å se hvem som er norges beste fotballag i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå