Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både Brann, Enga og LSK ser ikke ut til å ha endret på noen ting fra i fjor. Brann og Enga er kanskje enda dårligere. LSK har ihvertfall kjøpt noen nye lovende spillere. På grensa til bekymringsfullt at de større lagene ikke klarer å hevde seg, særlig nå som det er enda flere lag i ligaen. Men det virker jo enda mer lovende for oss i Trøndelag når det er færre utfordrere.

Lenke til kommentar
STEMME? HVA ER DET? IKKE NOE DU SKAL HA ETTER KAMP I ALLE FALL!!

Fy faen så deilig. Makan til fortjent at vi slår LSK!

egentlig ikke,,,,LSK var uheldig bare, og dere fikk noen alt for lette mål

Gleder meg sykt til Ullevaal-kampen, ikke bare skal jeg dit :p Men ei skikkelig søt jente skal være med meg

Likevel bruker du vel opp stemmen håper jeg? :)

ja, spess når jenta tar med seg typen :thumbdown:

Lenke til kommentar
STEMME? HVA ER DET? IKKE NOE DU SKAL HA ETTER KAMP I ALLE FALL!!

Fy faen så deilig. Makan til fortjent at vi slår LSK!

egentlig ikke,,,,LSK var uheldig bare, og dere fikk noen alt for lette mål

Hæ? Dommern gjorde LSK gode, ellers sugde de hardt. Og mål skulle de ikke hatt heller.

Lenke til kommentar

Haha, DJ, så du kanskje når Occean var i EGEN banehavldel OG bak Rosenborgs forsvarsspilleren når stillingen var 1-0 da, og blir blåst offside pga. en idiotisk linjedommeren som ikke kan regelen mtp. egen banehalvdel+offside? Og dermed helt alene med keeperen? Hva med det da? Ikke overdriv, det var såvidt fortjent.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
typisk RBK-supportere å bortforklare ting, dere var gode på 90-tallet under Eggen! Den tida er over!

Umulig å sammenligne. RBK var i en annen liga både økonomisk og spiller og trenerapparat i forhold til konkurentene. Jeg syntes tvert i mot at RBK har tatt steget opp igjen som norges klart beste lag overall selv om de aldri vil bli så dominerende som de var på 90 tallet.

Lenke til kommentar
typisk RBK-supportere å bortforklare ting, dere var gode på 90-tallet under Eggen! Den tida er over!

Latterlig og oppbrukt uttalelse. Er vel ingen som nekter for at Eggen har lagt opp som trener. At RBK skal ta gull hvert år er det ingen som forventer. Men det trengs ikke mer enn et glimt på tabellen for å se hvem som er norges beste fotballag i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...