DJ_Dark Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Deilig at Viking leder, men regner med at Molde scorer i 2. omgang og vinner. Dessverre. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Hyggelig å se at det er mange som møter opp da. Sto at det var ca 10.000 i dag, noe som er bra i Molde selv om tabelltoppen måtte til. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Deilig at Viking leder, men regner med at Molde scorer i 2. omgang og vinner. Dessverre. Det sier du bare fordi vis Molde vinner så leder de Tippeligaen uansett etter denne runden Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Deilig at Viking leder, men regner med at Molde scorer i 2. omgang og vinner. Dessverre. Det sier du bare fordi vis Molde vinner så leder de Tippeligaen uansett etter denne runden Selvfølgelig sier jeg det. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Betryggende å se at Molde ikke scorer mål når møter et godt og etablert forsvar. Tror moldenserne må nyte tabelltoppen så lenge det varer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Molde reduserer, men er nok litt for sent nå. Oi, nesten! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Trot det var slik at Lyn ikke hadde råd siden det måtte betales skatt mener jeg å ha lest.... Det har visst ikke stanset helt,vet at elevene på Treider i Oslo har blitt tilbudt gratisbilletter og tviler på at de er den eneste skolen som har det. Og da er ny runde kommet og spenningen i gang igjen. TIL skal ned og spille mot Start hvor Myggen tydeligvis skal få sin første kamp på en del år. TIL har god statistikk i sør og med årets borteform kan jeg ikke se for meg at det minst blir likt og da må Start få mer enn en ball bak Ramovic. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Rushfeldt starter i dag, ikke sant? Har han på TL-laget. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Han er friskmeldt og er med ned,men lider fortsatt litt etter skaden. Så ville ikke forventet alt for mye av han ennå,trenger nok å komme seg inn i rytmen igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 WEEE! I dag er Troillan på topp igjen! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 WEEE! I dag er Troillan på topp igjen! De møter Lillestrøm...tror de kan ødelegge akkurat det Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 LSK på Åråsen ses på som en ren walkover? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 I hodet mitt akkurat nå ja, men når jeg er der.... Da er jeg nok et nervevrak. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 En følelse alle kjenner godt når man har fulgt fotball en stund Lykke til,selv om jeg håper dere taper så TIL kan gå over dere. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 LSK på Åråsen ses på som en ren walkover? tabellen sier dette Så får håpe! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Rush blir visst spart fra start i dag,Strand starter i stedet som hengende spiss. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Bolaños er syyk! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 lålålålålålålålålå VIVA BOLAÑOS Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Flotte mål av Start. Bolanos med en skikkelig toppavslutning etter å ha klart å komme seg løs fra hele forsvaret. På det andre målet var Hulsker sterk som holdt seg foran Koppinen og fikk avsluttet. Det som gjør meg litt tryggere er at TIL aldri trenger å dominere en kamp for å stikke med poengene,alt som trengs er 3-4 av den rette type sjangser. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Å herregud.. Jeg som trodde kortene i Bergen var bunnmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå