Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg tviler sterkt på at Stabæk klarer å finne to spillere som vil dominere Tippeligaen på samme måte som Veigar og Alanzinho til ~ 20-25 millioner. Grunnet bygging av ny stadion, samt økte lønnsutgifter, så er det lite trolig at Jan får 100% av salgssummen til å kjøpe nye spillere.

Nei, de er ekstra ordinære begge to. Men jeg tror at Stabæk får inn gode erstattere.

 

EDIT: Tror Alanzinho slår igjennom, bare se på Poljac, han fikk starte kampen for Konyaspor i helga og fikk 2 av 3 stjerner i lokalavisa, så sier jo det at Alanzinho bør slå igjennom.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stabæk får ikke alle pengene med en gang heller,er en del som kommer etterhvert som Alan får flere kamper og som tiden går. Tror ikke de får så utrolige summer med en gang.

 

Det er langt fra umulig at de kan finne en ny Pall eller Alan et annet sted. Pall var en feit hobbyspiller da han kom og Alan hadde potensiale,men aldri fått det helt ut. Så for meg virker det som de vet hva de driver med når det kommer til det å utvikle spilleres egenskaper. Da det er sagt har ikke jeg heller troen på at de tar gull i år både fordi spillere som har dratt var en viktig del av det inndrillede systemet og fordi historikken for norsk fotball viser at lag aldri lever opp til forventningene etter et gull(Nei,jeg har ikke glemt RBK's rekke).

Lenke til kommentar

Jeg hadde forventet dette, men er jævlig lei meg!

 

Men! Palmi er en god erstatter for Veigar, han fikk ikke helt det frem mot IFK, men allikevell har han potensiale.

Hoff gjorde en kjempekamp mot IFK, i den kampen spilte han spiss, men han blir god på kanten, selvom han ikke kan gjøre det samme som Alan er han en god erstatter.

 

Men jeg skjønner Janne, de trenger forsterkninger. Og her kan de hente fra flere steder. Må ikke være fra Syd-Amerika eller fra den fronten, jeg tenker en fyr fra Balkan(m. Russland og de landene). Eller så hadde det vært fint å få tilbake Tchoyi eller Chippen kanskje?

Lenke til kommentar
Jeg hadde forventet dette, men er jævlig lei meg!

 

Men! Palmi er en god erstatter for Veigar, han fikk ikke helt det frem mot IFK, men allikevell har han potensiale.

Hoff gjorde en kjempekamp mot IFK, i den kampen spilte han spiss, men han blir god på kanten, selvom han ikke kan gjøre det samme som Alan er han en god erstatter.

 

Men jeg skjønner Janne, de trenger forsterkninger. Og her kan de hente fra flere steder. Må ikke være fra Syd-Amerika eller fra den fronten, jeg tenker en fyr fra Balkan(m. Russland og de landene). Eller så hadde det vært fint å få tilbake Tchoyi eller Chippen kanskje?

Vis de har råd å betale den lønna han har, så skal jeg bli Stabæk supporter :p

Lenke til kommentar
ÆSJ!!! Hvorfor må RBK hente absolutt alle de store potensielle stjernene her i landet :thumbdown: Forbannan trøndere, håper de rykker ned!

A) RBK kjøper norske spillere -> Kritikk for at de støvsuger det norske markedet for spillere (se: Trond Olsen)

B) RBK kjøper utelandske spillere -> Kritikk for at de ikke satser på norske spillere (se: Anthony Annan)

C) RBK utvikler egne spillere -> Kritikk for lavt ambisjonsnivå (se: Kjell Rune Sellin)

 

Neimen ikke lett å gjøre alle til lags. :shrug:

Lenke til kommentar

Skjønte at det ville skje før eller senere,virker som Olsen passer perfekt inn i spillerprofilen RBK ønsker å ha. Unge spillere med potesiale til å bli blant landets beste men som ikke nødvendigvis vil få alt ut. Husker det ble etterlyst mer erfaring inn i laget,flere etablerte spillere. Hvem i laget står for dette? Alle jeg kan tenke meg er Iversen og Strand som passer godt til den beskrivelsen. Mens du på den andre siden har Jarstein, PCS, Tettey,Olsen,Lustig osv som fortsatt kan bli en del mer stabile og spillere som Sapara og Lago som til tider har glimtet til men ikke helt er på sitt toppnivå for tiden. Men for all del,kan godt hende laget får ut mye av potensialet sitt allerede denne sesongen og minst får medalje. Mye avhenger vel av hvor godt de store gjør det(Iversen,Sapara,PCS).

 

Samtidig spennende at Stabæk ser på en japansk spiller, Diago Kobayashi. Om han er så god som

klippet skal ha det til kan det virke lovende. Litt morsomt at han kalles japansk landslagspiller når han kun har spilt en kamp mot Trinidad og det var i 2006. Endret av DanielL
Lenke til kommentar

Til vs Molde 1-0

 

Moldskred 30min

 

Tv2 pling :p

 

 

Håper tromsø gjør det godt i år. Ikke nødvendigvis like høyt oppe på tabellen men har litt bedre kamper og se på... (antall mål)

 

Målforskjellen derimot er suveren i år også pga samme forsvar og keeper. :) Btw: håper rbk ikke ødelegger trond olsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...