Anonym234 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Brann suger. Håper Vif scorer 5 mål til Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 For en fantastisk spiller Bolaños er. For en "syk dommerjævel" Edvardsen(og mange andre) er. Snakk om å ha marginene mot oss i starten her, alle får billige straffer imot, vi får ikke engang soleklare. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Brann kan fortsatt vinne dette. Vi må få midtbanen mer med i angrep. Solli var fantastisk forresten. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 For en fantastisk spiller Bolaños er. For en "syk dommerjævel" Edvardsen(og mange andre) er. Snakk om å ha marginene mot oss i starten her, alle får billige straffer imot, vi får ikke engang soleklare. Bolaños er den beste spilleren i Tippeligaen på mange mange år! - Ivar Hoff Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ivar Hoff er en smart mann Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Brann kan fortsatt vinne dette. Vi må få midtbanen mer med i angrep. Solli var fantastisk forresten. Nei, det skal dere ikke, dere skal tape Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 E.N.I.G Og jeg har spilt mot Christian også, det er jo helt sinnsykt Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 E.N.I.GOg jeg har spilt mot Christian også, det er jo helt sinnsykt Hvorfor det? Hvor spiller du? Brann kan fortsatt vinne dette. Vi må få midtbanen mer med i angrep. Solli var fantastisk forresten. Nei, det skal dere ikke, dere skal tape Idiotisk kommentar som ikke fortener å bli kommentert. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 E.N.I.GOg jeg har spilt mot Christian også, det er jo helt sinnsykt Hvorfor det? Hvor spiller du? Start - Menigheden Øst kampen sikkert Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 E.N.I.GOg jeg har spilt mot Christian også, det er jo helt sinnsykt Hvorfor det? Hvor spiller du? Brann kan fortsatt vinne dette. Vi må få midtbanen mer med i angrep. Solli var fantastisk forresten. Nei, det skal dere ikke, dere skal tape Idiotisk kommentar som ikke fortener å bli kommentert. http://dm60.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=487645 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Brann kan fortsatt vinne dette. Vi må få midtbanen mer med i angrep. Solli var fantastisk forresten. Nei, det skal dere ikke, dere skal tape Stine som er opptimist faktisk! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skulle hatt Hulken, Clay og ikke minst Hunter i dag. Morten er elendig. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Terje Hauge burde sette seg ned å lese i Fifa-håndboka. Begynner seriøst å tvile på om han har egenskaper nok til å dømme tippeliga. Om Enga vinner i dag ligger Brann på sisteplass. Det hadde jo vært sjov.. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som så Diouf sin feiring på 1-1 målet på Telenor i dag? Sykt kvalmt, han gestikulerte, smilte og feiret rett foran Stabæk support!! Er selv i support, og det gledet meg når jeg så myntene regne mot svinet. Det er det verste jeg har sett, at NOE sånt kan få oppholds- og arbeidstillatelse i Norge er sykt!! FÅ HAN UT AV LANDET VÅRT!!!! 1. post? Helt uenig med deg. Stabæk fansen oppførte seg ufyselig mot samtlige mørkhudede på Molde, på grunn av en uskyldig gjest. Makan til reaskjon har jeg ikke sett på lenge, og ikke nok med det, de gjorde det mot alle med mørk hud på Molde. Vil gjøre obs på at den stygge episoden fra publikum KANSKJE vil bli tatt opp i TV2 studio senere i kveld som tema (så at det ble nevnt på innspill av moderator i Frode Olsens blogg i pausen). Det var unison piping mot samtlige mørhudede fra Senegal på Molde... på bakgrunn av at Mame Biram feiret relativt uskyldig ved å vise "lytte til publikum" tegn. Det ble dermed piping mot ALLE de mørke på Molde, full generalisering, mobmentalitet, og i det hele tatt en meget stygg episode som tok tankene tilbake til "Caleb Francis-tiden". Håper Stabæk supporterne går litt i seg selv og innrømmer dette var dumt. Det var likevel ekstra deilig at nettopp en av Senegaleserne stappet kjeften på de tåpelige Stabæk supporterne med en herlig scoring. Du klager over at han får oppholdstilatelse? Er du klar over hvor feig du er når du lager deg en ny brukerkonto bare for å slenge rasistisk med leppa? Håper de IP banner deg og hovedkontoen din for slikt tull. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Å feire mål foran hjemmefansen er tåpelig og provoserende. Men var ikke noe lurt av Stabæk-supporterne med rasisme. Men det kan jo noe med at de ikke så forskjell på spillerne. (Sa han med en ikkerasistisk tone.) Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Å feire mål foran hjemmefansen er tåpelig og provoserende. Men var ikke noe lurt av Stabæk-supporterne med rasisme. Men det kan jo noe med at de ikke så forskjell på spillerne. (Sa han med en ikkerasistisk tone.) Hehe Skal ikke være så vanskelig å se forskjell på MB Diouf, PP Diouf og Thioune, tror jeg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Husk at de kommer fra Bærum da. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 E.N.I.GOg jeg har spilt mot Christian også, det er jo helt sinnsykt Hvorfor det? Hvor spiller du? http://dm60.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=487645 Fett! Hvem av dem er deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er skråsikker på at Terje Hauge aldri har vært likt, selv som barn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Går mot 1-1 i denne kampen også. Faen, Stabæk og Molde ødelada den heftige runden. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå