Lightningwolf Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er så forbanna pisslei av at Høgmo skal legge hele forbanna laget ned på egen 16 meter med en gang vi leder. Fyren kosta oss seieren idag uten tvil. Jeg er også lei hele ramovic som er ute på bærtur oftere enn nødvendig og jeg har hjertet i halsen hver gang han ser på en motspiller da han ser ut som han skal drepe dem. Få inn på Sahlman snarest mulig... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det var jo veldig tydelig hva Høgmo ønsket etter scoringen. Resten av omgangen var et forsøk på å få den defensive tryggheten til å sitte i stedet for å ta alt for store sjangser fremover. Ironisk nok førte det til at laget fikk en midt i trynet. Putte inn Sahlman? Han har prestert godt i en kamp mens Ramovic har vært en klippe for oss i flere år. Tror heller ikke vi har råd til å ha han utenfor laget med tanke på lønnen hans Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Som man ser på resultatene til TIL så er vel neppe det å legge seg bakpå en smart trekk.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg gir egentlig mildt faen i hva vi må betale Ramovic, hvis ikke han spiller bedre enn idag burde han ikke få spille når vi har en keeper som Sahlman på benken. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Latterlig av Scheie og han andre uvitne karen, å nesten kalle det der for en tabbe/Dårlig inngrepen, et jævla godt skudd som i det store og hele er utagbart med mindre du har et større keeper-navn "Tabben" er vel at LSK-forsvaret står å sover i den situasjonen. De lar jo Strand få rimelig god tid til å skyte ganske så uforstyrret. Men selv om skuddet er bra, så er ballen i "keeperhøyde", og gode keepere skal ta slike skudd. Så hardt var det ikke. Men pent mål, selvfølgelig. Er selv skuffa over at Otto ikke tar denne. Både ja og nei. LSK har uten tvil hatt sjangser men TIL ble snytt for en straffe rett før. Hvis du mener den situasjonen med Moldskred, så ble de ikke snytt for straffe, nei. TV-bildene viser tydelig at Moldskred faller av seg selv der. Mulig det er litt kontakt før han ramler, men ihvertfall ikke nok til å blåse straffe. Faktisk var det en situasjon i andre enden, noen få minutter før TIL scora, der det muligens skulle vært straffe til LSK. Litt vanskelig å se om det var innenfor eller utenfor 16-meteren, men Myklebust blir helt klart felt av en TIL-spiller der. Utrolig at dommern ikke ser det. Alt i alt, er vel 1-1 er greit resultat her. Kunn fort vippa begge veier, men ganske jevnspilt kamp. Men det er vel akkurat slik det pleier å være, når LSK tar turen til Alfheim Pantera Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 "Tabben" er vel at LSK-forsvaret står å sover i den situasjonen. De lar jo Strand få rimelig god tid til å skyte ganske så uforstyrret. Men selv om skuddet er bra, så er ballen i "keeperhøyde", og gode keepere skal ta slike skudd. Så hardt var det ikke. Men pent mål, selvfølgelig. Er selv skuffa over at Otto ikke tar denne. Kommentatorene diskuterte keepern, ikke forsvaret i denne situasjonen. Skuddet var meget godt, og det er vel ingen som mener at Otto fremstår som en av de ypperste keeperne i Tippeligaen? Ikke jeg isåfall, han er en sikker og god keeper, som sjeldent gjør store brølere, men fantastiske redninger og eksistense synes jeg ikke akkurat er ord som tilhører han Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Spiller Aarøy i kveld? Godt å vite før en fyller ut kupongen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Start har aldri tapt borte i Aalesund, bare så du vet det Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Start har aldri tapt borte i Aalesund, bare så du vet det En gang må være den første. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vi kommer til å slite idag uten goodson og hulken, men jeg håper selvsagt på ett eller tre poeng Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 I dag er dagen RBK fortsatt leder TL Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Rade og Steffen skorer ett mål hver før pause så blir trond olsen bytta inn og skorer 3-0 målet. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 RBK kommer ihvertfall ikke bak Molde, for Molde blir grusa på Fornebu! Har feber så fikk ikke dra på kamp... Måtte nå bestille TV2-Sumo, noen som har det, og kan fortelle om kvaliteten? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tv2 Sumo var jeg veldig førøyd med når jeg bestilte en kamp derifra. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tv2 Sumo var jeg veldig førøyd med når jeg bestilte en kamp derifra. Godt å høre:) Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 eneste jeg kunne klage på fra den kampen var at Milan tapte Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Start har aldri tapt borte i Aalesund, bare så du vet det Men Start har tapt hjemme i Aalesund? :!: Tror RBK blir rundens vinner. Vinner sikkert 3/4-0. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Endelig skorte Daigo for Stabækk men nå har Molde utlignet med M.B Diouf. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Start har aldri tapt borte i Aalesund, bare så du vet det Men Start har tapt hjemme i Aalesund? :!: Tror RBK blir rundens vinner. Vinner sikkert 3/4-0. Ser ikke slik ut enda iallefall. Makan til døv kamp i Trondheim Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Start har aldri tapt borte i Aalesund, bare så du vet det Men Start har tapt hjemme i Aalesund? :!: Tror RBK blir rundens vinner. Vinner sikkert 3/4-0. Ser ikke slik ut enda iallefall. Makan til døv kamp i Trondheim Og forferdelig dømming.... Edit: Nå ropes det "dommer jævel" på stadion.... Endret 19. april 2009 av Samcki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå