Lurvefranzen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Men det at Sequeira slipper unna all straff, det er helt greit? Pek på hvilken voldelig oppførsel Sequeria viser i den situasjonen. Han ser en medspiller bli skadet og løper mot situasjonen. Han dulter borti en spiller før han blir sendt i bakken to ganger,den andre gangen ganske uprovosert. RBH i Brann virker veldig sytende etter det han sier om saken. Kan ikke skjønne hvorfor de ikke bare kan ta det som det kommer og heller prioritere kampen mot VIF i helgen,NFF kommer tross alt ikke akkurat til å endre resultatet. Skulle tro Brann heller ville legge fokusen på å endelig vinne en kamp, Så du er 100% sikker på at dersom ikke Gylfi hadde stoppet han så ville han løpt bort til Sequeira og latt det bli med det? Det tviler jeg sterkt på. Austin setter inn en solid takling som han var uheldig med. Alikevel er han først på ball, og det var aldri hans intensjon å skade en motspiller. Austin er ikke typen til det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Uansett om han tar ball eller ikke, så har ikke en slik takling noe på en fotballbane og gjøre. Ser du taklingen igjen, ser du også at knottene til austin ender opp i kneet på Lindpere. Soleklart rødt kort i mine øyne. Bare dumt at Moen driter seg ut med å dømme inkast, for så å ombestemme seg å gi han rødt kort. Svakt dømt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvilken kamp da? Siste engakampen i Skien? Ja. Jeg satt på flyet under kampen. Det var ingen dekning så jeg fikk ikke oppdatert meg på resultatet. Da hørte jeg piloten over høytalerne: "Vi har nettopp fått inn en melding om at Vålerenga er seriemestere! Ære være Vålerenga!" Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Så du er 100% sikker på at dersom ikke Gylfi hadde stoppet han så ville han løpt bort til Sequeira og latt det bli med det? Det tviler jeg sterkt på. Austin setter inn en solid takling som han var uheldig med. Alikevel er han først på ball, og det var aldri hans intensjon å skade en motspiller. Austin er ikke typen til det. Hvordan kan du være sikker på at han ville gjort noe?Fordi han løp? Fordi han var lenger unna enn noen andre?Verste som kunne skjedd var at Sequeria ville gitt Austin en verbal skyllebøtte og så vidt jeg vet blir ikke spillere utvist for det. Det blir som det samme du sier om Austin,Sequeria er ikke typen som gjør sånt. Vil faktisk se på han som vår mest sportslige spiller når det gjelder ting som å holde seg rolig uansett hvor motstandere eller dommer finner på å gjøre. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 I år er jeg 98% sikker på at Glimt rykker ned! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Han vil vel bare at Odd ikke skal rykke ned. :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) tipper Godset og Enga rykker ned i år. Dette har ikke noe med hvilke lag jeg heier med, men bare min subjektive mening pga. hva disse respekive lagene har vist sålangt i år. Edit: 100 innlegg, min første barriere er nede Endret 17. april 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Håper brann og VIF rykker ned jeg. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Håper brann og VIF rykker ned jeg. Det gjør ikke jeg, 2 av lagene i Tippeligaen som trekker publikum... nekter å reise til Songdal og sitte med 1000 publikumere på en tippeliga kamp. Håper de store lagene holder seg i tippeligaen og hjelper ligaen til å utvikle seg videre til å bli enda bedre. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Han vil vel bare at Odd ikke skal rykke ned. :!:jepp Syntes bare glimt ser ut som et veldig dårlig lag for tia. Kan jo snu... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Salget av Trond Olsen var nok det som har gjort dem så svekket denne sesongen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 For ikke å snakke om at spillere som Runar Berg,Jan Derek Sørensen og Stig Johansen ikke blir yngre. Men er fortsatt såpass mye kompetanse i laget at jeg tviler på at de rykker ned. Virker egentlig vanskelig å tippe hvem som vil bli liggende i bunnen i år etter så få runder. Etter rundt 12-14 runder blir det en del lettere. Hvorfor er det så lite tipping om rundene i år i forhold til i fjor? Tromsø - Lillestrøm 3-1 Rosenborg - Odd Grenland 2-0 Sandefjord - Bodø/Glimt 1-0 Stabæk - Molde 2-1 Strømsgodset - Lyn 1-2 Aalesund - Start 3-1 Vålerenga - Brann 1-0 Viking - Fredrikstad 1-1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Hvorfor er det så lite tipping om rundene i år i forhold til i fjor? Tromsø - Lillestrøm 3-1 Rosenborg - Odd Grenland 2-0 Sandefjord - Bodø/Glimt 1-0 Stabæk - Molde 2-1 Strømsgodset - Lyn 1-2 Aalesund - Start 3-1 Vålerenga - Brann 1-0 Viking - Fredrikstad 1-1 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1026197&hl= Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vel.nå var det for flere forskjellige serier da. Like greit å kunne tippe her om det kun er snakk om hva man tror om tippeligaen,så kan man diskutere hverandres tips. Der gjør man jo ikke noe annet enn å skrive hver sine tips og ferdig med det. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tromsø - Lillestrøm 2-0 Rosenborg - Odd Grenland 3-1 Sandefjord - Bodø/Glimt 0-1 Stabæk - Molde 3-1 Strømsgodset - Lyn 1-2 Aalesund - Start 3-2 Vålerenga - Brann 0-1 Viking - Fredrikstad 1-1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tromsø - Lillestrøm 1-0 Rosenborg - Odd Grenland 2-2 Sandefjord - Bodø/Glimt 2-1 Stabæk - Molde 1-0 Strømsgodset - Lyn 2-3 Aalesund - Start 0-2 Vålerenga - Brann 1-0 Viking - Fredrikstad 0-2 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Imponerende at noen tror TIL holder nullen sånn det ligger an i år :!: Lenke til kommentar
Manken Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvorfor skulle de ikke gjøre deT? De har da ikke så verst forsvar? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vi har sluppet inn flest i hele Tippeligaen og spiller på en måte som tillater laget å ha mange spillere i angrep,men som samtidig ofrer mye defensiv trygghet. 9 baklengs på fire kamper burde vel vise det ganske klart. Derfor har jeg liten tro på at det blir smultring i denne kampen heller. Men seier,det har jeg virkelig troen på så lenge vi har spisser som Moldskred og Rushfeldt friske og i form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå