Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Står klart i regelverket at dytt med strake hender er rødt kort.

Einarson gjør dette 2 ganger, + han ypper seg på Rushfeldt

 

Jada, som sagt så sakl det egentlig være det. Poenget mitt var at jeg synes det burde være lov. Noe jeg trodde jeg fikk frem, men det gjorde jeg tydeligvis ikke.

 

Ja, eller boksing... Slossing burde være lov helt til man slår tre ganger i gressmatta :ermm:

Neger, er du her? ***Avblokk :)***

 

Slossing blir selvfølgelig å gå for langt, men en dytt burde man kunne tåle i kampens hete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det Brann-Vålerenga til helgen? Føler det blir en skjebnesvanger kamp for vår del.

 

Er du Brannsupporter? Og skriver vår del? Men vet ikke hvem neste motstander er, om det er hjemme eller borte, eller når den spilles?

 

Beklager at jeg ikke skrev Vålerenga-Brann da. Jeg vet at de spiller borte neste kamp, og jeg var ganske sikker på at det var Vålerenga, men ikke 100 % sikker though. Trenger du virkelig skrive så nedlatende til meg fordi jeg ikke er like hardbarka supporter som deg?

Lenke til kommentar

Klart det, men jeg er langt ifra noen medgangssupporter. Men det må da være lov til å velge hvor aktiv man vil være? Jeg har vært Brannsupporter i mange år, og tar på meg drakt og skjerf når det er kamp, enten jeg reiser på bortekamp, hjemmekamp, eller ser den på tv. Poenget er at jeg har ikke tid til å prioritere Brann hele tiden. Jeg prioriterer andre ting. Men søndag og mandag er satt av til fotball uansett for min del.

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Går helt fint. Skulle gjerne vært like engasjert som deg, men jeg har rett og slett ikke tid egentlig. Men elsker å følge med på Brann, Tippeligaen, og fotball generellt. Synes årets tippeliga er helt "snudd på hodet". Mange lag jeg ikke hadde forventet noe fra presterer ganske bra. Deriblant Molde, Start og Ålesund.

Lenke til kommentar
Men det at Sequeira slipper unna all straff, det er helt greit?

Pek på hvilken voldelig oppførsel Sequeria viser i den situasjonen. Han ser en medspiller bli skadet og løper mot situasjonen. Han dulter borti en spiller før han blir sendt i bakken to ganger,den andre gangen ganske uprovosert.

 

RBH i Brann virker veldig sytende etter det han sier om saken. Kan ikke skjønne hvorfor de ikke bare kan ta det som det kommer og heller prioritere kampen mot VIF i helgen,NFF kommer tross alt ikke akkurat til å endre resultatet. Skulle tro Brann heller ville legge fokusen på å endelig vinne en kamp,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...