Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bak i tråden at folk avskriver Tromsø igjen (dere lærer faen med aldri) vi har en like god om ikke bedre trener enn i fjord og har ikke mista en eneste spiller, investorer sikra oss ramovics fortsatte arbeid i TIL og europa spillet vil gi oss en del penger det også. Bare vent og se, jeg sier ikke at vi vinner serien for til det er vi ikke gode nok tror jeg (men vi var jæævlig nært i 2008) men dere skal ikke begynne og tippe oss langt nedover tabellen helt enda. Nå henter vi kanskje en svenske og en liten brasillianer også så 2009 skal nok gå så fint atte.

Lenke til kommentar
Per Mathias Høgmo er desverre ikke like bra som Steinar Nilsen.

 

Fyren dreit jo seg ut i RBK.

 

I den grad noen har noen gang driti seg ut i RBK så er det styret og ledelsen. Når det skal sies har jeg ikke veldig stor tro på Høgmo som trener. Bl.a pga tilfellet med Egueren. En glimrende spiller som ikke fikk sjangsen i RBK som nå briljerer i La Liga.

Lenke til kommentar
Ser bak i tråden at folk avskriver Tromsø igjen (dere lærer faen med aldri) vi har en like god om ikke bedre trener enn i fjord og har ikke mista en eneste spiller, investorer sikra oss ramovics fortsatte arbeid i TIL og europa spillet vil gi oss en del penger det også. Bare vent og se, jeg sier ikke at vi vinner serien for til det er vi ikke gode nok tror jeg (men vi var jæævlig nært i 2008) men dere skal ikke begynne og tippe oss langt nedover tabellen helt enda. Nå henter vi kanskje en svenske og en liten brasillianer også så 2009 skal nok gå så fint atte.
Husk denne posten etter en god del runder fra Tippeligaen : TROMSØ GJØR DET DÅRLIG I ÅR! (6-12 plass) Kall meg dust om ikke :p
Lenke til kommentar

Folk må gjerne avskrive Tromsø så mye de vil for min del,gjør bare følelsen enda bedre når de presterer ;) Høgmo har langt flere års erfaring enn Nilsen som topptrener og har en tilnærming til spillet som kan hjelpe veldig på det største problemet TIL hadde i fjor,å dominere hjemmekamper og score flere mål. Ved at Christensen fortsetter som assistent og stallen er tilnærmet den samme som i fjor forventer jeg like solid forsvar som i fjor, så det er måte på hvor dårlig det kan ende.

 

Ang prøvespillerne Lightningwolf kommer vi uten tvil aldri til å hente begge to. Har størst tro på svensken Jonas Lindh som er mer vant til skandinavisk fotball og som skal ha imponert i 2-2 kampen mot Molde i dag.

 

Når det gjelder Alanzinho vil jeg få han ut av Norge så fort som mulig,rett og slett for å se hvordan han vil prestere i en bedre serie enn Tippeligaen. Alt snakket om å gjøre han til norsk landslagsspiller virker bare som løst tull spør du meg.

Lenke til kommentar

Om Karim tar noen steg i år og Lindpere kommer seg tilbake til 2007 form kommer nok ikke kantene til å være noe problem. Yttergård Jenssen er heller ikke for dårlig på innlegg og Kevin Larsen blir bare bedre og bedre for oss. Håper selv at han tar over vingen fra Lindpere før eller senere.

Lenke til kommentar
Da har Stabæk definitivt solgt seg fra muligheten til nytt seriegull. Snedig.

Det spørs, 38,5 mill er gode penger til en erstatter!!

 

Spørs om de klarer å skyte gullfuglen, som de gjorde med Alanzhino, selv med den summen. Vi får se. Gledelig nyhet dog. :)

Tror de kommer til å se i Brasil etter en ny Alan, eventuelt et annet land

Lenke til kommentar

Jeg tviler sterkt på at Stabæk klarer å finne to spillere som vil dominere Tippeligaen på samme måte som Veigar og Alanzinho til ~ 20-25 millioner. Grunnet bygging av ny stadion, samt økte lønnsutgifter, så er det lite trolig at Jan får 100% av salgssummen til å kjøpe nye spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...