DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Alanzinho selges Ser ut som han greide å grine seg til overgang allikevel. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er jo en overgang han fortjener. Men tror han kunne kommet til en annen mulignes større klubb litt senere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Håper han failer, og ikke får lønn der! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Alanzinho selges Ser ut som han greide å grine seg til overgang allikevel. Greid å grine seg til det? Ikke rart han vill bort til en større klubb da. Siden han har ett så stort potensiale. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Han er god i Norge fordi vi er ganske naive fotballmessig. Som mange sier vil han ikke greie å herje i andre land som han har i Norge. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ser bak i tråden at folk avskriver Tromsø igjen (dere lærer faen med aldri) vi har en like god om ikke bedre trener enn i fjord og har ikke mista en eneste spiller, investorer sikra oss ramovics fortsatte arbeid i TIL og europa spillet vil gi oss en del penger det også. Bare vent og se, jeg sier ikke at vi vinner serien for til det er vi ikke gode nok tror jeg (men vi var jæævlig nært i 2008) men dere skal ikke begynne og tippe oss langt nedover tabellen helt enda. Nå henter vi kanskje en svenske og en liten brasillianer også så 2009 skal nok gå så fint atte. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Per Mathias Høgmo er desverre ikke like bra som Steinar Nilsen. Fyren dreit jo seg ut i RBK. Har han gjort noe annet bra enn det Norske Damelandslaget egentlig? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Skal si Nilsen har fått en super start som Brann trener! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Per Mathias Høgmo er desverre ikke like bra som Steinar Nilsen. Fyren dreit jo seg ut i RBK. I den grad noen har noen gang driti seg ut i RBK så er det styret og ledelsen. Når det skal sies har jeg ikke veldig stor tro på Høgmo som trener. Bl.a pga tilfellet med Egueren. En glimrende spiller som ikke fikk sjangsen i RBK som nå briljerer i La Liga. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ser bak i tråden at folk avskriver Tromsø igjen (dere lærer faen med aldri) vi har en like god om ikke bedre trener enn i fjord og har ikke mista en eneste spiller, investorer sikra oss ramovics fortsatte arbeid i TIL og europa spillet vil gi oss en del penger det også. Bare vent og se, jeg sier ikke at vi vinner serien for til det er vi ikke gode nok tror jeg (men vi var jæævlig nært i 2008) men dere skal ikke begynne og tippe oss langt nedover tabellen helt enda. Nå henter vi kanskje en svenske og en liten brasillianer også så 2009 skal nok gå så fint atte.Husk denne posten etter en god del runder fra Tippeligaen : TROMSØ GJØR DET DÅRLIG I ÅR! (6-12 plass) Kall meg dust om ikke Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Gleder meg allerede Havard Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Folk må gjerne avskrive Tromsø så mye de vil for min del,gjør bare følelsen enda bedre når de presterer Høgmo har langt flere års erfaring enn Nilsen som topptrener og har en tilnærming til spillet som kan hjelpe veldig på det største problemet TIL hadde i fjor,å dominere hjemmekamper og score flere mål. Ved at Christensen fortsetter som assistent og stallen er tilnærmet den samme som i fjor forventer jeg like solid forsvar som i fjor, så det er måte på hvor dårlig det kan ende. Ang prøvespillerne Lightningwolf kommer vi uten tvil aldri til å hente begge to. Har størst tro på svensken Jonas Lindh som er mer vant til skandinavisk fotball og som skal ha imponert i 2-2 kampen mot Molde i dag. Når det gjelder Alanzinho vil jeg få han ut av Norge så fort som mulig,rett og slett for å se hvordan han vil prestere i en bedre serie enn Tippeligaen. Alt snakket om å gjøre han til norsk landslagsspiller virker bare som løst tull spør du meg. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Lindh sitt mål var jo faen med fantastisk da. Nekter også å tro at vi kan hente begge. Er spent på om vi faktisk klarer og få slått en innlegg fra kanten på en skikkelig måte i år jeg, fjoråret var jo en ren katastrofe på dette området... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Om Karim tar noen steg i år og Lindpere kommer seg tilbake til 2007 form kommer nok ikke kantene til å være noe problem. Yttergård Jenssen er heller ikke for dårlig på innlegg og Kevin Larsen blir bare bedre og bedre for oss. Håper selv at han tar over vingen fra Lindpere før eller senere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da har Stabæk definitivt solgt seg fra muligheten til nytt seriegull. Snedig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da har Stabæk definitivt solgt seg fra muligheten til nytt seriegull. Snedig. Det spørs, 38,5 mill er gode penger til en erstatter!! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da har Stabæk definitivt solgt seg fra muligheten til nytt seriegull. Snedig. Det spørs, 38,5 mill er gode penger til en erstatter!! Spørs om de klarer å skyte gullfuglen, som de gjorde med Alanzhino, selv med den summen. Vi får se. Gledelig nyhet dog. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da har Stabæk definitivt solgt seg fra muligheten til nytt seriegull. Snedig. Det spørs, 38,5 mill er gode penger til en erstatter!! Spørs om de klarer å skyte gullfuglen, som de gjorde med Alanzhino, selv med den summen. Vi får se. Gledelig nyhet dog. Tror de kommer til å se i Brasil etter en ny Alan, eventuelt et annet land Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg tviler sterkt på at Stabæk klarer å finne to spillere som vil dominere Tippeligaen på samme måte som Veigar og Alanzinho til ~ 20-25 millioner. Grunnet bygging av ny stadion, samt økte lønnsutgifter, så er det lite trolig at Jan får 100% av salgssummen til å kjøpe nye spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå