tafsekatten Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei...laget en tråd om dette på et annet forum og, så copy-paster den rett og slett derfra: "Heisann! Fant ikke noe særlig bekreftende da jeg søkte så prøver meg på en tråd... Etter at jeg satt opp en skjerm til, så har jeg ikke fått internett på diverse programmer... Høres veldig merkelig ut, ja, men hadde internett på alt før den andre skjermen var oppe. Jeg har prøvd nå i etterkant å starte opp pcen med bare 1 skjerm osv, men det blir samme problem. Okai. Steam får ikke internett, og jeg har prøvd å reinstallere det. Når jeg trykker på steamikonet nå, så kommer det først ett vindu hvor det står Steam Updating, men det kommer ikke noen "prosess". Slik holder den seg i ett minutt eller to, før meldingen: Steam.exe (main exception): Unable to load library Steam.dll Får heller ikke internett på Vuze (torrentprogram), eller WoW. På WoW så har jeg internett på launcheren, men ikke .exe fila (JA, har sjekket brannmurinstillinger og vistainnstillinger osv...) Har internett på msn, firefox, og andre småprogrammer osv, men ikke på de overnevte programmene altså... Takker for svar..." har også skrevet ned litt mer info senere i tråden: 1 - har vista 2 - har både trådløs og vanlig, men trådløse er så og si ikke kobla til pga dårlig tilgang osv. 3 - har prøvd å skru av brannmuren, men kommer samme error på steam osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå