plununen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hei Jeg har vurdert å kanskje kjøpe inn utstyr til macro fotografering (objektiv, Blitz?, stativ?) Jeg har i dag et pentax k200d kamerahus med 3 objektiver (18-55, 50-200 og -M50 1,7) og har sett litt på makro (som ser veldig tøft ut) I tilegg har jeg et velbon compact stativ (som ikke er så veldig stødig) Det jeg spør dere om nå er hva dere vil anbefale av oppsett til macro. I hvert fall objektiv og kanskje en blitz og kanskje også et nytt stativ. Har sett litt på tamron 90mm macro objektiv, men er åpne for andre forslag. Pris: regner med at det kommer til å koste litt, men helst ikke så mye mer enn (helst mindre) 3000 per "del" Takker for alle svar Lenke til kommentar
Kaffilars Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hei Jeg har vurdert å kanskje kjøpe inn utstyr til macro fotografering (objektiv, Blitz?, stativ?) Jeg har i dag et pentax k200d kamerahus med 3 objektiver (18-55, 50-200 og -M50 1,7) og har sett litt på makro (som ser veldig tøft ut) I tilegg har jeg et velbon compact stativ (som ikke er så veldig stødig) Det jeg spør dere om nå er hva dere vil anbefale av oppsett til macro. I hvert fall objektiv og kanskje en blitz og kanskje også et nytt stativ. Har sett litt på tamron 90mm macro objektiv, men er åpne for andre forslag. Pris: regner med at det kommer til å koste litt, men helst ikke så mye mer enn (helst mindre) 3000 per "del" Takker for alle svar Sjekk denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå