Gå til innhold

et hovedkort med 2 pci express

BMW520ia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Biostar I45, noen P5Q kort, X38/X48 baserte hovedkort, nye X58 plattformen er de du finner på Intel siden...

En sving innom komplett burde gi deg en rask oversikt, nyere Socket 775 hovedkort kommer IKKE med AGP.

ok takk for svar

er det stress når man skal skifte hovedkort. hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar
Biostar I45, noen P5Q kort, X38/X48 baserte hovedkort, nye X58 plattformen er de du finner på Intel siden...

En sving innom komplett burde gi deg en rask oversikt, nyere Socket 775 hovedkort kommer IKKE med AGP.

ok takk for svar

er det stress når man skal skifte hovedkort. hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar

Det avhenger av hva du har hatt før egentlig, har du hatt AMD og nForce så kan du legge til en Windows reinstall på lista.

Også er det en del komponenter som må matche, for eksempel at PSU har nok plugger, gamle strømforsyninger har kanskje ikke P4 kontaktene, PCI-E kontaktene eller 24 pinners ATX og da blir det verre å bruke slike.

Du må nok liste opp litt mer hva du har nå, og den beste måten å gjøre det på er å åpne kassa, PSU'en ser du på klistremerket som sitter på den, finnes det ikke noe merke så er den som oftest billig skrammel og da anbefaler jeg at den byttes ut.

Lenke til kommentar
Det avhenger av hva du har hatt før egentlig, har du hatt AMD og nForce så kan du legge til en Windows reinstall på lista.

Også er det en del komponenter som må matche, for eksempel at PSU har nok plugger, gamle strømforsyninger har kanskje ikke P4 kontaktene, PCI-E kontaktene eller 24 pinners ATX og da blir det verre å bruke slike.

Du må nok liste opp litt mer hva du har nå, og den beste måten å gjøre det på er å åpne kassa, PSU'en ser du på klistremerket som sitter på den, finnes det ikke noe merke så er den som oftest billig skrammel og da anbefaler jeg at den byttes ut.

hei igjen jeg sjekket litt og fant ut at jeg har

1stk northq 4775-500BULK, atx 500w, 120mm fan, 12-17dba, 4xSATA, 2xPCI-E, 20/24 pin.

og 1 stk Asus M3A, AMD 770, Socket-AM2+, DDR2, ATX, GbLAN, pci-ex(2,0)x16

og 1stk AMD Atholon 64 X2 6400+, 3,4GHz Socket AM2, 2MD, BOXED

og 1stk Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096mb CL5, Kit W/two mached CM2X2048-6400 Dimm's

og 1stk XFX GeForce 8600GTS 675M 256MB GDDR3

og 1stk Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...