Gå til innhold

Proson Stratego 36 SAH Kevlar 350 watt vs Dynavoice M-65

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Proson har horndiskant som er kjent for å være litt hard, og har en tendens til å bli masete på rimelige høyttalere. Dynavoice høyttalerne har ett ekstra mellomtone element.

M65 veier også over 5 kg mer enn Stratego 36, tross tilsvarende fysiske størrelser. Dette kan tyde på en mer solid konstruksjon med bedre avstiving.

Det hjelper også på at Dynavioce M65 fikk full pott i Lyd & Bildes test. Personlig har jeg ikke hørt noen av dem, men Dynavoice høster mange bra ord rundt forbi, mens jeg har heller laber erfaring med Proson generelt. Som du kanskje forstår hadde jeg hellt mot Dynavoice M65.

Lenke til kommentar
Proson har horndiskant som er kjent for å være litt hard, og har en tendens til å bli masete på rimelige høyttalere. Dynavoice høyttalerne har ett ekstra mellomtone element.

M65 veier også over 5 kg mer enn Stratego 36, tross tilsvarende fysiske størrelser. Dette kan tyde på en mer solid konstruksjon med bedre avstiving.

Det hjelper også på at Dynavioce M65 fikk full pott i Lyd & Bildes test. Personlig har jeg ikke hørt noen av dem, men Dynavoice høster mange bra ord rundt forbi, mens jeg har heller laber erfaring med Proson generelt. Som du kanskje forstår hadde jeg hellt mot Dynavoice M65.

Takk for svar :)

Bestilte Dynavoice M-65 idag :D Leste rundt her på nettet før jeg bestilte, og har forstått det slik at det beste valget for denne prisklassen var helt klart M-65.

Gleder meg til jeg får høre :D:D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...