Gå til innhold

hej

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynn å drikk melk:) Drikk 1-2 liter til dagen å du vil gå opp i vekt( Eg drikker 2-4l melk kvar dag, går ganske bra opp i vekt:) Trur nokk det er litt vanskeli å myste fett mens du blir større, så eventuelt så kan du ete masse no, å bli større og sterkere, så slanke deg og beholde masse av musklene:)

Endret av Klovny
Lenke til kommentar

Jaja selvfølgeli, men i melk er det jo masse med mineraler og slikt som kroppen trenger for vokse, å viss du drikker 2 liter melk til dagen så er jo det 1350 kcal trur eg? E ikkje heilt sikker, så da har du jo allerede 1350 av < din daglige kcal bruk + 500 kcal for å gå opp i vekt>

Burde vell kanskje nevnt det i den forrige posten^^ Den var litt "tom" når eg tenker meg om:P

Å du kan jo eventuelt begynne med en gainer?

Endret av Klovny
Lenke til kommentar

Dropp sixpacken. Fjortiss-sixpack hvor magerutene synes på bekostning av resten av kroppen er absolutt ikke lekkert. Ikke vær redd for det lille fettet du har rundt magen. Dersom en er tynn kan en gå opp mye i vekt uten at en ser fet ut.

Hvor mesteparten av fettet legger seg er det umulig å forutsi (folk er forskjellige), men jeg kan med sikkerhet si at du vil se bedre ut etterpå.

Hvordan øke i vekt:

Spis mer kalorier. 2 Skiver brød og 1 glass drikke er ikke mye, uansett hvor stort glasset måtte være. Spis flere skiver, og drikk mer melk. Bytt til helmelk.

Dersom moren din lager for tynn mat sier du fra. Det høres litt slemt ut, men da jeg var yngre sa jeg til mamma at suppe ikke er aktuell middag for min del, med mindre det var forrett før et stort stykke kjøtt.

Sausen kan blandes ut med matolje i flere tilfeller, uten at du kjenner særlig til smaken.

Lykke til!

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Å du kan jo eventuelt begynne med en gainer?

En typisk gainer skal man ta 3 shaker av daglig, det gir rundt 1400 kcal ekstra per dag. det er utrolig viktig at man ikke erstatter måltidene med gainer, derfor er det helt avgjørende at kostholdet hans fikses først, det MÅ være optimalt før han begynner med gainer, ellers er hele poenget med gainer borte. Han må spise masse mat, og så ta gainer mellom måltidene for å få effekt av det.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

En shake big mass gainer fra pf gir forresten:

Energi 485 Kcal

Protein 31,0 g

Karbohydrater 79,0 g

Fett 2,0 g

Kostfiber 2,0 g

Big Mass Gainer inneholder viktige fettsyrer omega 3, 6 og 9 også. noen som har andre eksempler fra andre produsenter er det bare å liste opp.

3 shaker av dette gir 237 g komplekse karbohydrater, 93 g protein, 6 g fett, og 6 g kostfiber.

Dersom moren din lager for tynn mat sier du fra...........

Problemet med mødre er at de ikke lager mat som egner seg for vekst. i norge er det en fast trend som gjelder, det er 1: frokost 2: lunch 3: middag 4: kveldsmat og gjerne kjøttkaker til middag.

De tenker verken på proteininntak, karb.inntak, fettinntak ei tenker de på vekst. her må han tenke selv og få igang noe brukbart :p

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...