Benbjo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Heisann, jeg har for øyeblikket Rock Band til PS3. Det jeg lurte på var om det er mulig å bruke disse instrumentene i Guitar Hero: World Tour? Og om det er mulig å bruke gitaren fra GH i Rock Band. Noen som vet? Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 www.joystiq.com Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 w00t fett. Da blir det World Tour + Gitar på meg Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bra det har blitt litt mere kompatibilitet (og at Sony presser det gjennom hos spillprodusentene). Kan man kjøpe Rock Band 2 med bare trommer? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Men er det ikke sånn nå at også GH:WT trommene til PS3 fungerer på Rock band 2 etter oppdatering? Føler isåfall den siden alle viser til er litt utdatert? Edit: link Men noen som har testet og bekreftet? vurderer å kjøpe RB 2 fra VGP Endret 2. desember 2008 av Lomaxz Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men er det ikke sånn nå at også GH:WT trommene til PS3 fungerer på Rock band 2 etter oppdatering? Føler isåfall den siden alle viser til er litt utdatert? Edit: link Men noen som har testet og bekreftet? vurderer å kjøpe RB 2 fra VGP Det skal fungere ja, men jeg kan ikke bekrefte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå