Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Asus P5Q uten lyd

Anbefalte innlegg

Heisann, nå har det seg slik at jeg bygde en ny maskin med Asus P5Q som hovedkort. Der skal det vel være realtek audio som driver?

Ivertfall så er det xp black edition som er lagt inn, og jeg har prøvd rundt 4 ulike drivere, + at programmet legger seg inn men vil ikke starte.

Noe hjelp? :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, nå har det seg slik at jeg bygde en ny maskin med Asus P5Q som hovedkort. Der skal det vel være realtek audio som driver?

Ivertfall så er det xp black edition som er lagt inn, og jeg har prøvd rundt 4 ulike drivere, + at programmet legger seg inn men vil ikke starte.

Noe hjelp? :ohmy:

Jeg også bygde en en sånn maskin! asus p5q alc1200. å jeg har prøvd 4 ulike drivere åsså.. programmet legger seg inn men vil ikke starte(burn) jeg vil ha lyd! ække kult å spille bf2 uten lyd! plizz? help me? :scared:

Endret av kingheggem
Lenke til kommentar
Endelig fant jeg noen andre med samme problemet. har hatt problemet i noen måneder nå, har ennå ikke funnet løsningen men kjøpte et lydkort som funker.

eg og hadde samme problem bare med msi ente opp med nytt lydkort og har funka perfekt siden der.

Heihei, både meg(qeamer) og kingheggem her :p

Vi har løst problemet, på enhetsbehandling, sytem tingeling så er det en plass det er "PCI Device" med et gult "!", oppdater så driveren der. Så kommer det opp på lyd lenger opp, gjør det samme og du har nå lyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...