J@9 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei. Dama lurte på om det er mulig å sette opp Hotmail på mobilen hennes?? Mobilen er en Nokia N82. Hu har vel blitt litt smitta av meg for jeg har telenor adresse, som var lett som en lek å sette opp på min N82 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvordan mener du? Å lese i et program liksom? Ikke webmail? Hotmail støtter ikke POP eller IMAP med mindre du betaler. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Tenkte på å sette opp mail adressen rett på mobilen, via meldinger liksom. Er det jeg har gjort med telenor adressen min Så jeg kan bare gå inn på meldinger, velge Telenor (eller Online, som jeg har valgt å kalle den), så får jeg spørsmål om jeg vil koble til, og når jeg tar ja, så laster den ned alle nye mail siden sist jeg var tilkoblet. Men ja, regna nesten med at det var en betalingstjeneste etter hva jeg har lest.. men, men.. da får hu klare seg uten Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Eller gå over til en gratis tjeneste som støtter POP/IMAP, som feks gmail. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Eller installer MSN, å vips du har lagt inn mail Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er vel et Live Mail program. http://get.live.com/wlmail/overview Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Mhm, jepp, men du må laste ned mobilversjonen. Den er sikkert på tlf, se under programbehandling.. Endret 1. desember 2008 av sony123 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 MSN er nok utelokka, hu bruker det mye, men vil ikke betale for å ha det på mobilen hehe.. Men, hu klarer seg nok fint uten Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du trenger ikke bruke MSN, bare installere og legge inn kontoppplysninger, logge på en gang.. Vips, du har en ny mappe kalt Windows Live i innboksen din, og eposten er klar til bruk. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 ok, da skal jeg prøve å huske på det =) Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 I prinsippet er det vel bare å lage et bokmerke til hotmail og logge deg inn via nettleseren? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, og med opera mini blir det heller ikke så dyrt å sjekke mails. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå