Aasgaard Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Logitech har rattet klart, nå er det bare Gran Turismo 5 som mangler. Les mer Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Så billig, ønske ønske Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Skulle ønske det kom slike ratt til xbox. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Når GT5 kommer, så blir det vel å kjøpe seg inn noe lignende ja. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg må nok kanskje skaffe meg noen bilspill, f.eks. MotorStorm: Pacific Rift og GT5 (Når det kommer) Eller kanskje jeg får noe til jul? Hadde uansett vært kjekt med noe lignende dette, uansett hvilket av spillene jeg skaffer meg Ønske ønske, her også Endret 1. desember 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvordan er støyen i dette? Er det samme motor som i Driving Force Pro? Min Driving Force Pro støyer noe forferdelig når jeg svinger brått. G25 er jo musestille i forhold. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 900 graders rotasjon er jo et stort pluss. Tror jeg blir å bytte ut mitt gamle logitech momo ratt med dette her. G25 er litt for dyrt for min smak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) 8 i karakter... hmm... Har de testa G25 på hw.no ? Det må da i tilfelle få karakteren 16/10 eller noe. Dyrt ja, men alt annet blir rimelig puslete. Dessuten, hvor er H-Giret på den greia de skriver om her ? ...og clutch pedalen ? Pøh! Endret 1. desember 2008 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 ehm Tiltman, man kan bare få 10/10.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 ehm Tiltman, man kan bare få 10/10.. Jaha... G25 fortjener mer enn 2 poeng bedre enn rattet som beskrives her. Minst 3 poeng bare for H-Gir og clutch pedal samt et par poeng for kvaliteten (stål/skinn). Dermed er enten 8 poeng litt vel i overkant for Logitech Driving Force GT (etter min smak) eller så går skalaen lenger enn 10.... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du kan lese om G25 her: http://www.gamer.no/artikler/logitech_g25_racing_wheel/32258 (10/10) Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har de testa G25 på hw.no ? Usikker på om de har testet den på hw.no, men vi i Gamer.no testet G25 i 2006: http://www.gamer.no/artikler/logitech_g25_racing_wheel/32258 Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er mange endringer fra det gamle rattet! Også under panseret. Sjekk sin review. Særlig, spol til 3 minutter. Rattet er mye stillere enn det gamle, og det er blitt gjort mange endringer på force feedback og momentoverføring. Dessuten synes jeg det er litt rart at dere ikke nevner at rattet er ganske mye større fysisk enn det gamle. Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Trist at det finnes så få alternativer til pc i forhold til konsoll når det gjelder bilspill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Trist at det finnes så få alternativer til pc i forhold til konsoll når det gjelder bilspill. Hæh? Sjekk rFactor og LiveForSpeed, du trenger ikke mer. Konsollspilla er da bare "nice looking arcade stuff" uansett. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Trist at det finnes så få alternativer til pc i forhold til konsoll når det gjelder bilspill. Hæh? Sjekk rFactor og LiveForSpeed, du trenger ikke mer. Konsollspilla er da bare "nice looking arcade stuff" uansett. Samme som han sa, bare pluss på 1nsane så er det konge! Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Trist at det finnes så få alternativer til pc i forhold til konsoll når det gjelder bilspill. Hæh? Sjekk rFactor og LiveForSpeed, du trenger ikke mer. Konsollspilla er da bare "nice looking arcade stuff" uansett. LiveForSpeed er vel også litt vel "arcade" for den seriøse simmar sin smak. Velg heller Race07, GT Legends, iRacing, eller "the father of all sims": Grand Prix Legends! Når det gjeld rattet, så ser det jo veldig bra ut, og eit steg opp frå DFP. Pedalane ser derimot ut som dei er same dritten som på DFP, så mitt råd er: Kjøp rattet, hiv pedalane til helsike og kjøp eit sett med seriøse pedalar frå utlandet! Endret 2. desember 2008 av Asbjeurn Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 iRacing er jo svindyrt da! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Det er mange endringer fra det gamle rattet! Også under panseret. Sjekk sin review. Særlig, spol til 3 minutter. Rattet er mye stillere enn det gamle, og det er blitt gjort mange endringer på force feedback og momentoverføring. Det hadde vært interessant å skru opp begge for å sammenligne, men det har jeg ikke hatt mulighet til. Synes de føles relativt like, men det blir jo aldri helt riktig å sammenligne et innkjørt ratt av én type med et helt nytt av en annen. Jeg er enig i at dette rattet plasserer seg mellom DFP og G25, men jeg tror ikke jeg ville oppgradert fra DFP. Da hadde jeg heller spart til G25. Lenke til kommentar
wim Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 LiveForSpeed er vel også litt vel "arcade" for den seriøse simmar sin smak. Velg heller Race07, GT Legends, iRacing, eller "the father of all sims": Grand Prix Legends! .... Det vil jeg ikke si, LFS er helt klart en av de største seriøse simulatorene, jeg vil påstå at dataene som blir puttet inn i LFS er mer realistiske enn dataene Simbin benytter seg av for å modellere sine biler i f.eks. Race07 (jeg spiller ikke LFS engang, jeg foretrekker andre titler, men ikke grunnet lfs påståtte urealistiske fysikk, men mer pga banevalg osv.) -Wim, Simracer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg