Jule3 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 brunt belte og rosa tskjorte går ikke da? Hvilken farge skal belte være da? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Sort? Evn. litt lysegrønt, med den rette grønnfarge er den compoen mer enn småfrekk Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Brunt og rosa går jo glimrende sammen, men brunt bør dominere. Dette var jo veldig på mote for et år eller to siden.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Mye som har vært på mote som ser høll i huet ut så det er vel ikke akkurat en godt argument. Rosa-brun?nono Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er forsåvidt sant, men det forandrer ikke det faktumet at brunt og rosa er en ypperlig fargekombinasjon. Du får gjerne vise meg eksempler på at det ikke fungerer? Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg syns også selv at det kan se fint ut til tider.. Men, for tiden har jeg kun 1 par brune vintersko jeg bruker. Og hvordan skal jeg da matche resten av antrekket hvis jeg vil bruke noe rosa? rosa genser, svart belte og brune sko kan vel ikke se pent ut? Blir jeg nødt til å bare bruke noen andre sko? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå