Backwards Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg har hatt problmer med og koble til internett med Realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC. Den kobler opp på kun lokalt nett 10 mbs. Det skal egentlig være 100mbs. er det noen som veit hvordan jeg skal få den til og funke igjen `? Har prøvd med formatering,oppdatering og mye mer men får det ikke til. Bruker nå trådløst. hjeeelp meg plis Endret 1. desember 2008 av Backwards Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Trådløst sier du? Da kan du vel ikke forvente deg å få noe mer fart. Ta heller og installer kablet hjemme hvis du prioriterer ytelse. Lenke til kommentar
Backwards Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Trådløst sier du? Da kan du vel ikke forvente deg å få noe mer fart. Ta heller og installer kablet hjemme hvis du prioriterer ytelse. Nei, mente at jeg bruker trådløst nå. Det jeg har problemer med er at jeg ikke får brukt kabel. Så lurte på om noen viste hvordan man skal få fiksa driver eller noe.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå