Manu333 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Hei, har da en ps1 som er 8 år gammel, har vel bare brukt den 3 år og alt fungerer fint. Det er da selv maskinen, to kontroller, to memory card og 8 spill. Lurer på om det er mulig å selge det, eller om det bare er å gi bort. Endret 1. desember 2008 av Manu333 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg tror ikke det blir lett å få solgt den. PS2 spiller jo de fleste PS1-spill. Hvis noen av spillene er klassikere bør det gå an å få solgt de. Kan jeg spørre hvilke spill det er? Hvis du selger FF VII er jeg interessert ... Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 coolboarders 3, Rock Raiders, Spyro, Muppet Race Mania, Harry Potter, Fifa 98, fifa 03, Mickey's wild adventure, Crash Bandicoot 3. Var 9 spill xD Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du kan nok få solgt det, men tror ikke at du får mye for en PS1. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tror nok det er vanskelig å få dem solgt... Hvis du bestemmer deg for å gi dem bort, tar jeg gjerne imot spillene. Det gjelder alle som har ubrukte ps1 spill liggende, send meg en pm. Jeg er intressert! Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Tror også det er vanskelig å få solgt den. Tenkt kanskje det var noen smalere eller noe xD. Kan gjerne gis bort, for akurat nå tar det bare støv Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tror også det er vanskelig å få solgt den. Tenkt kanskje det var noen smalere eller noe xD. Kan gjerne gis bort, for akurat nå tar det bare støv PM sendt Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har vel blitt et samlerobjekt, men de fleste som samler har en allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå