Hermus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei. Leter etter et kjapt, all-around distro som jeg kan bruke på flere PCer med ulike drivere og annet via en 4GB minnepenn. Kort boot-time er stort pluss. At det er enkelt å bruke og ser bra ut er også viktig. Itillegg til at det burde ta minst mulig plass selvsagt. Om det er Compiz eller lignende inkludert er nice - men dette tar kanskje mye unødig plass (?). Noen erfaringer med Puppy linux? Hva bruker dere? Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har selv veldig gode erfaringer med Puppy Linux. Eye candy syns jeg ikke er noe å bry seg om på en så liten distro, men det kan sikkert installeres hvis du har 4GB. På en 4GB USB pinne kan du jo egentlig ha hvilken som helst distro, Ubuntu f.eks, men jeg anbefaler Puppy hvis du bare skal bruke det litt innimellom, så har du mer plass til overs Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Puppy anbefales men det default looken ser ikke bra ut. "kan" kjøre compiz fusion, spørs på programvare. Puppy booter etter mine erfaringer alle maskiner som har boot fra USB-hd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå