sttrons Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 et forsøk på litt abstrakt bilde. er tatt i strandkanten, hvor vannet var rolig, med noen små bølger, og masse linjer under vann. åssem funker det?? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg likte det, men synes bølgene nede til høre var litt distraherende uten at det ødelegger bildet.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Så det finnes altså noe å ta bilder av på Sørlandet, sandstrender. Og det er ganske dekorativt dette her. De bølgene er fine, men jeg er litt mer tvilende til det utbrente området i motsatt hjørne. Men det er kanskje like greit at det er der, slik at bildet ikke blir like glatt som dialektene deres... Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 hehe,, det er jo noe å knipse av her, så lenge en bare leiter lenge nok. vår dialekt er jo så sinnsykt fin. spesielt på tv, not. men fin å snakke Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det bildet her har en utrolig beroligende effekt på meg. Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Rolig og fint bilde. Men det har ikke noe klart blikkfang/fokuspunkt for øynene, likevel synes jeg det funker ganske bra. Møtet mellim de ulike linjene skaper en god effekt. Ville kanskje tatt bort noe av småtteriet som flyter på vannet. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Enig med folkene over. fint bilde, men mangler et fokuspunkt som gjør at jeg i hvertfall blir litt sjøsyk etter en stund;) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg liker faktisk den følelsen av at blikket flyter rundt i bildet. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Herlig, jeg blir bare sittende å stirre på det for og bestemme meg om det er tatt undenifra eller ovenifra vannet : ) Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Takker for all kritikk. dette var et bilse som jeg selv var ganske usikker på om jeg gadd å poste i det hele tatt, likte det ikke selv med det første, men blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Stiller meg bak chris her, hadde muligens vært bedre om bølgen ikke stoppet der (men utenfor bildet). Hva er også det helt kritthvite oppe i venstre hjørne? Det brude vært dempet. Men absolutt, et meget dekorativt og flott bilde, liker slike Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 skal være enig i det med bølgen, men hadde tror utsnittet hadde blitt litt trangt da. det kritthvite oppe i hjørnet er refleksjon av solen, kunne sikkert tatt det vekk med en enkel crop, men gjorde det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå