esop Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hallais Jeg skal skrive et kåseri om politiet, er det noen som har noen tips til hva jeg burde ha med? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 tenk otto jespersen når du skal skrive..........heHeHeHe........da kan jeg love du får en spenstig oppgave;) søk på otto jespersen's siste ord ifra torsdagsklubben. husk ironi og humor i sentrum!!! bruk hverdagslige eksempler og vanlige situasjoner folk flest kjenner seg igjen i. Lenke til kommentar
esop Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Hvor langt burde det være? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) så langt du selv føler,men ikke press frem sidene fordi du føler deg nødt. bedre med godt og kort enn langt og kjedelig. snakk fra levra;) Endret 1. desember 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
esop Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Ok, takker for svar Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Savner faktisk å skrive kåseri, som er den ultimate sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå