OndApe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Eksisterer det cheats til GT5 Prolouge? Vil gjerne ha en pengekode eller unlock all cars Endret 1. desember 2008 av OndApe Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Her er det iallefall noe, jeg vet ikke om det er det du er ute etter. Det er også noe her. Ta et raskt søk på google.no neste gang, husk google er din venn! Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er ikke CHEATS i GT det har det vel aldri vært! Du kan jo laste ned ett savegame!! Her kan du laste ned min 100% Complete å masser av biler Vicheous Gt5p save Trenger du penger er det bare å selge noen S2000 Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Det er ikke CHEATS i GT det har det vel aldri vært! Du kan jo laste ned ett savegame!! Her kan du laste ned min 100% Complete å masser av biler Vicheous Gt5p save Trenger du penger er det bare å selge noen S2000 takk skal du ha! Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er ikke CHEATS i GT det har det vel aldri vært! Du kan jo laste ned ett savegame!! Her kan du laste ned min 100% Complete å masser av biler Vicheous Gt5p save Trenger du penger er det bare å selge noen S2000 Hvordan skal jeg sette inn save'n? Lasta ned greia, og satt den i minnepennen, hva nå? Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Hvordan skal jeg sette inn save'n?Lasta ned greia, og satt den i minnepennen, hva nå? Fant det på et utenlandsk forum: Right. From the beggining. Once you've copied your GT5P save file to the USB Pen drive. Just plug the pen drive into the other/new PS3. Go to Game/Saved Data/USB Device Name, and your GT5P save file will be here. Highlight it, press Triangle and select copy. It will automatically copy the file to the PS3's HDD. Load GT5P and you'll find the game will auto load your progress/save file. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 ...men det ser ikke ut til å fungere. Får ikke noe biler opp i garasjen min, alt er tomt. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) =(, sikkert en feil med saven Endret 1. desember 2008 av Deathshoot Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det står at minnepennen er tom, selvom den ikke er det Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er ikke CHEATS i GT det har det vel aldri vært! Du kan jo laste ned ett savegame!! Her kan du laste ned min 100% Complete å masser av biler Vicheous Gt5p save Trenger du penger er det bare å selge noen S2000 Fikk det til nå! Tusen takk! Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Fikk det til nå! Tusen takk! Noe spesielt du gjorde? [edit] Fiksa det nå Fant en annen save. Endret 1. desember 2008 av OndApe Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bra dere fikk fikset det da! Saven skal funke fint den! Husk savegames skal i mappe på minnepennen! Driveletter/PS3/SAVEDATA Lenke til kommentar
okasin Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 hmm jeg får det IKKE til.. Lastet ned 4 forskjellige, men garasjen er nå helt tom.. hadde jo noen biler der fra før men nå er den helt tom.. sukk Så det lønner seg vell ikke å jukse? Dette gjorde jeg: Lastet ned "saved game" og pakket den ut, lagret filen på en minne penn (FAT), i en mappe PS3/SAVEDATA Finner den på playstation, hvor det står at den inneholder saved data.. for GT Prologue, den instalerer seg, og alt ok.. nei! garasjen er tom.. det er som om spillet er innstalert for første gang.. HJELP!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå