Keiseren av Grønland Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg så nettopp Eyes Wide Shut for første gang. Stanley Kubricks siste film. Men på slutten trodde jeg plutselig at jeg hadde sett den før, når han gamlingen sier "hva hvis jeg fortalte deg, at alt du har sett her i kveld er falskt, og ble laget for å skremme livet ut av deg" Da han sa det så minte deg meg mistenkelig om en annen film, der nettopp dette skjer. Hovedrollen blir lurt trill rundt, og til slutt så møter han alle som har vært med på spøken. Så jeg trodde dette skulle skje. Jeg trodde at Tom Cruise skulle møte den gamle vennen sin og den prostituerte osv, og innse at alt var en spøk, men istedet ender filmen brått med at Nicol Kidman sier at hun vil pule. Hvilken film er det jeg egentlig tenkte på? Tar jeg ikke feil var den med Robert Deniro eller Al Pacino. Endret 1. desember 2008 av cun Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 The Game med Michael Douglas er den eneste filmen jeg komme rpå som passer din beskrivelse. Dog kom den faktisk ut 2 år før Eyes Wide Shut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Endre førstepost og gjør om til [ spoiler ] [ / spoiler ] uten mellomrom. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja spoiler advarsel hadde vært jævla fint!!! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Slike forespørsler skal tas her: http://www.rottentomatoes.com/m/battle_royale/ Legger også spoilere i spoilertags Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg